Största fuckot på 125 delen just nu

Vem är mest moppefucko?

• Antal röstningar
    0
Jag leder! :arsele

Ska vi göra ny där man endast kan rösta på en person och har flera namn? Shoik, välj du, du är en såndära vad hetere... eeh.. vad hettere.... eeuuhm... :7peta

Itacha75 skrev:
Jag leder! :arsele

Ska vi göra ny där man endast kan rösta på en person och har flera namn? Shoik, välj du, du är en såndära vad hetere... eeh.. vad hettere.... eeuuhm... :7peta

Ja vi gör en ny där man endast kan rösta på EN.

Jag kör juh visserligen 250cc... min på bilden fast den e har lite svart plast nu o sjysta dekaler :D... men jag hänger mer här eftersom jag är i ålder med er.... hehe... vi alla är nog lite fuckon iaf!! nästan...:D

Itacha75 skrev:
... ja, vem/vilka är det? Varför just han/hon?

Och SNÄLLA, rara pojkar, inga personliga angrepp i denna tråd, det får ni ta via PM. Tråden kommer bara stängas då.

Edit: Flervalspoll och ANONYM.

att dömma av texten utgår jag från att jag får göra personliga påhopp :banana
Vem fan röstade på mig och våga inte skriva det?? :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :rolleyes:

förresten är jag nog ensam tjej..... varför står inte ullis med på listan??? jag vill inte vara ensam.....

Miss_Orchidee skrev:
att dömma av texten utgår jag från att jag får göra personliga påhopp :banana
Vem fan röstade på mig och våga inte skriva det?? :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :rolleyes:

förresten är jag nog ensam tjej..... varför står inte ullis med på listan??? jag vill inte vara ensam.....

Vem är ullis?
Nästan så man ska slänga en röst på dig nu för att du verkligen bad om det :7peta .

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard