Blomquist #14 skrev:2414718Ja satan så skoj att ha och köra med i stan och på kringelikrokvägar!![]()
Bara boka in nästa helg och åka över till Åland!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blomquist #14 skrev:2414718Ja satan så skoj att ha och köra med i stan och på kringelikrokvägar!![]()
Vad är det för tillställning? Ser ut som om jag kommer jobba då tyvärr...motardnisse skrev:2414926Bara boka in nästa helg och åka över till Åland!!!
Blomquist #14 skrev:2414967Vad är det för tillställning? Ser ut som om jag kommer jobba då tyvärr...
Bra frågamotardnisse skrev:2415170Hur har du kunnat missa denna tråd???
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=128485&page=5
Ska hälsa chefen detEmmi skrev:2415639Ähh, man KAN inte jobba när det är Åland! Bara att ta ledigt!![]()

motardnisse skrev:2391116Har du köpt hojen av honom så ger han ett jäkla bra pris, tror jag fick ge 1100:- för min 640 jag hade för länge sedan men att kan ha ändrats nu. Men som sagt har du köpt hojen av honom så är han mån om sin kunder "så länge han kommer ihåg dem"![]()
Men säg ca 1400:- kanske!
Inget ont om Ragnar men han har på tok för mkt jobb att hålla reda på vilket blir lidande för dem som behöver hjälp. Har börjat köra hos MC-sport "Olle Ohlsson Racing" och är kanonnöjd med dem!
Det är ju för tusan free of charge!KTM660SMC skrev:2417604Jag fick ge 1000 kr för 100-mila servicen (Olja, filter, ventiler, lufta gafflar mm mm)...
Blomquist #14 skrev:2416190Ska hälsa chefen det![]()
"Nej men se jag kan inte jobba i helgen, jag ska...köra hoj i stället"![]()

Har försökt införa ett antal helgdagar på jobbet men än så länge är dom lite kinkiga tycker jag...Emmi skrev:2417639Är inte träningslägret på Åland en helgdag, precis som alla andra motardträningar? I skolan är det så iaf.![]()

Blomquist #14 skrev:2417605Det är ju för tusan free of charge!
Inverterat kompispris, gratulerar!KTM660SMC skrev:2420394Tyckte jag med men inte Ragnar.
Blomquist #14 skrev:2420487Inverterat kompispris, gratulerar!![]()
Som en annan då, man skiter ju nästan ut cashKTM660SMC skrev:2420683Köpte dock MC'n rätt billigt. Sen kallar jag mig inte kompis med Ragnar som många andra, men jag vem det är... Dessutom är jag rätt rik så en 1000 hit eller dit spelar inte så stor roll.![]()
![]()
![]()

|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |