Större service KTM 660

Ähh, man KAN inte jobba när det är Åland! Bara att ta ledigt! :D

Emmi skrev:
2415639 Ähh, man KAN inte jobba när det är Åland! Bara att ta ledigt! :D
Ska hälsa chefen det :D
"Nej men se jag kan inte jobba i helgen, jag ska...köra hoj i stället" :yoparty

motardnisse skrev:
2391116 Har du köpt hojen av honom så ger han ett jäkla bra pris, tror jag fick ge 1100:- för min 640 jag hade för länge sedan men att kan ha ändrats nu. Men som sagt har du köpt hojen av honom så är han mån om sin kunder "så länge han kommer ihåg dem" :rolleyes:
Men säg ca 1400:- kanske!

Inget ont om Ragnar men han har på tok för mkt jobb att hålla reda på vilket blir lidande för dem som behöver hjälp. Har börjat köra hos MC-sport "Olle Ohlsson Racing" och är kanonnöjd med dem!

Jag fick ge 1000 kr för 100-mila servicen (Olja, filter, ventiler, lufta gafflar mm mm)...

Blomquist #14 skrev:
2416190 Ska hälsa chefen det :D
"Nej men se jag kan inte jobba i helgen, jag ska...köra hoj i stället" :yoparty

Är inte träningslägret på Åland en helgdag, precis som alla andra motardträningar? I skolan är det så iaf. :tummenupp:rock

Emmi skrev:
2417639 Är inte träningslägret på Åland en helgdag, precis som alla andra motardträningar? I skolan är det så iaf. :tummenupp:rock
Har försökt införa ett antal helgdagar på jobbet men än så länge är dom lite kinkiga tycker jag... :D
Men ge upp? Nej nej nej! :yoparty

Blomquist #14 skrev:
2420487 Inverterat kompispris, gratulerar! :D

Köpte dock MC'n rätt billigt. Sen kallar jag mig inte kompis med Ragnar som många andra, men jag vem det är... Dessutom är jag rätt rik så en 1000 hit eller dit spelar inte så stor roll.:D :D :D

KTM660SMC skrev:
2420683 Köpte dock MC'n rätt billigt. Sen kallar jag mig inte kompis med Ragnar som många andra, men jag vem det är... Dessutom är jag rätt rik så en 1000 hit eller dit spelar inte så stor roll.:D :D :D
Som en annan då, man skiter ju nästan ut cash :crash

*/ ?>
Back