Större ok i fram till en Xr 650R motard

jontobee

örn
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
Honda Xr 650r Motard-00.Honda Z50-93.50% av en Harley-93 å en Pitpro 125-06. Sv 650 cafè Racer &bilar kan dra åt helvete!
Hallå jag har en motardkitad Xr 650r med Talon prylar 320skiva och orginal ok nu vill jag byta ut oket mot någe större.Vad passar ni som vet? Tänker försöka fixa beg från en sporthoj om något kan passa. billiga å bra vill ja ha. någon som vet? Har ni något begat å billigt så säg till!

är intresserad av orginaloket om du tänkt att sälja det när du uppgraderat till större :tummenupp

jontobee skrev:
2333646 Hallå jag har en motardkitad Xr 650r med Talon prylar 320skiva och orginal ok nu vill jag byta ut oket mot någe större.Vad passar ni som vet? Tänker försöka fixa beg från en sporthoj om något kan passa. billiga å bra vill ja ha. någon som vet? Har ni något begat å billigt så säg till!
Om det är motardhjul du har (tråd-ekrar) så kommer ett sporthojsok GARANTERAT vara för tjockt och ta i ekrarna. Jag har köpt ett brembo-ok från en KTM 660 som är ca 4 mm smalare på bredden än ett sporthojsok och ändå måste jag flytta ut skivan några millemeter.

Gottis skrev:
2334147 Hur är det med motard oket från CRF 450 :va
Eftersom det är gjort för en race-moppe så är det nog inte för brett men det måste ju göras en adapter till det för att få det att passa.

såklart.

PD skrev:
2334060 är intresserad av orginaloket om du tänkt att sälja det när du uppgraderat till större :tummenupp
Självklart så får du köpa det. Hoppas att jag hittar något.

Vad är d för mått mellan fästena på ett 450 ok då tro?

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...