Störiga tråden.

Folk som tar med sina barn överallt. Som min gode kollega sa - Vafan har en 4-åring ut av ett besök på IKEA?

Ja precis! Det är väl bara att låsa in snorjävlarna i källaren och åka till IKEA själva. Och nej, det finns ju absolut INGET kul på IKEA att titta på för en liten knodd.

:rolleyes:

Ja precis! Det är väl bara att låsa in snorjävlarna i källaren och åka till IKEA själva. Och nej, det finns ju absolut INGET kul på IKEA att titta på för en liten knodd.

Det finns ju inget kul på ikea för hans farsa heller.

Jag stannar gärna hemma med barnen när det gäller satans boningar såsom ikea och gekås.

Det finns ju inget kul på ikea för hans farsa heller.

Jag stannar gärna hemma med barnen när det gäller satans boningar såsom ikea och gekås.

Instämmer till fullo men ibland behövs bärhjälp vet du. Gekås skulle aldrig komma på fråga överhuvudtaget.

Utmanarna i Gladiatorerna.
Alla ska minsann platta till gladiatorerna direkCt, sen ligger dom där i vanlig ordning :verklighetsförankring

edit:Baronen tränar på mitt gym med en lika svart polare,
jag kan inte skilja på dom, det stör mig.

Last edited:
Finlands-svenska, fy fan vad avtändande.
Den vackraste kvinna faller platt till marken om hon öppnar munnen och bryter på denna hemska mix.

Hate it :gåshud

:mad: Käften svedupelle! :krama

Jag stör mig på svenskar som inte kan säga euro och djur, varför envisas ni att säga evro och jur?

Idioter som går på skridsko-isen med skor samt puckon som knatar med skor, och helst en barnvagn, mitt i skidbacken.

Min ryggjävel. :mad:
Ont ska det göra, och stel ska den vara.
Förbannade jävla skitrygg.

På Finlans-Svenska heter det "ääourå" och "d´joooor", e det vackrare tycker du?

:rofl va ha du råkat på för dialekt!? De flesta Finlandssvenskar säger nog euro och djur... vilket låter mycket bättre än evvrro och jur, så de så!

Jag störde mej på en granne, men så slog jag ihjäl fanskapet och då blev det bättre.
Men så tänkte jag att jag skulle gjuta in liket i en vägg och då visade det sig att fanskapet inte va riktigt dö och lite bråkig innan cementen brunnit färdigt.
Så nu stör jag mej på han igen :mad:

DSC00487.jpg

De som stannar precis mitt framför av okänd anledning är ännu värre.
Ett praktexempel är tant grön och tant gul i gången på IKEA. De stannar mitt i gången och står och velar.
Blockerar hela skiten och de bakomvarande krockar in i dom med seriekrock som följd.

Störde mig själv jävligt mycket på folk med barnvagn tidigare innan jag själv började dra vagn.
Lärde mig av det och håller därför ett bra tempo, med resultatet att jag kör på Grön och Guls hälsenor på IKEA.

För att inte tala om folk som stannar precis efter en rulltrappa.
Blev kAoZ senast igår när en (fruktansvärt)fet tant stannade en decimeter framför en knökfull rulltrappa.

De människor som hade med sina ungar och jävla barnvagnar på mc-mässan i helgen stör jag mig iaf på. De kör ju på folks hälsenor stup i kvarten, och jag kan garantera att ungar som är så små att de behöver liggvagn inte är det minsta intresserade av en hojmässa.

För att inte tala om folk som stannar precis efter en rulltrappa.
Blev kAoZ senast igår när en (fruktansvärt)fet tant stannade en decimeter framför en knökfull rulltrappa.

Samma koncept som med dumjävlar som stannar efter att ha klivit av i liften...av någon anledning är det överjEfla vanligt i Romme, och det är alltid något riksfläppo med hyrskidor på hela familjen...och samma familj ser man fumlandes i de brantare partierna (varför skall de alltid dit, även med lilla telningen på 5, helt utan motorik och muskulatur...?).

Back