Störiga tråden.

Den j-vla grannen har suttit och spelat på sin j-vla flöjt sen kl 16 :huvet

Går f-n in och knäcker flöjt h-lvetet snart :mad:

Det måste vara en sån där paragraf 12 hem, där man blockflöjtar för kriminella ungdomar.

Lås fast allt som är löst och skaffa överfallslarm!

Big brother.

Nuff said.

Japp. Stör mig på att min dotter är så naiv att hon vill se på skiten. Hörde att tjejen som "har fobi mot fattiga" är med. :rofl:rofl:rofl Hon blir frivilligt inlåst i ett hus med "fattiga"? Någon borde kanse förklara för henne vad ordet 'fobi' betyder? :smasha

Japp. Stör mig på att min dotter är så naiv att hon vill se på skiten. Hörde att tjejen som "har fobi mot fattiga" är med. :rofl:rofl:rofl Hon blir frivilligt inlåst i ett hus med "fattiga"? Någon borde kanse förklara för henne vad ordet 'fobi' betyder? :smasha
Min lillasyster tittar på eländet, och hon tycker att det är så "bra" att hon vill skaffa sånt där utökat tv-paket så att man kan kolla dygnet runt...:dummer :huvet Vafan är det för fel på unga tjejer egentligen?:va Fjortishelveten!:mad:

Min lillasyster tittar på eländet, och hon tycker att det är så "bra" att hon vill skaffa sånt där utökat tv-paket så att man kan kolla dygnet runt...:dummer :huvet Vafan är det för fel på unga tjejer egentligen?:va Fjortishelveten!:mad:

Vilken kanal går det på, vilka tider?

Men serietidnigarna fyller iaf en funktion då man sitter på skithuset.
Har alltid tyckt att skit ska med skit fördrivas.

Nu sjunger Siba på sista versen. Tack och lov.
Tror inte de löser sina problem med mer marknadsföring.

Back