Störande felmeddelande

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
Jag får upp en liten ruta med ett felmeddelande titt som tätt när jag surfar på nätet och det börjar bli lite irriterande. Det är av standardmodell och säger nått i stil med 'Fel på rad x bla bla' men sidan fungerar alldeles utmärkt. Ofta händer det på Aftonbladets hemsida. Jag är inte intresserad om det är nått fel på nån viss rad så jag skulle gärna vilja stänga av felmeddelandena - går det på nått sätt?

Nacka skrev:
Jag får upp en liten ruta med ett felmeddelande titt som tätt när jag surfar på nätet och det börjar bli lite irriterande. Det är av standardmodell och säger nått i stil med 'Fel på rad x bla bla' men sidan fungerar alldeles utmärkt. Ofta händer det på Aftonbladets hemsida. Jag är inte intresserad om det är nått fel på nån viss rad så jag skulle gärna vilja stänga av felmeddelandena - går det på nått sätt?
Ja. I menyn på IE, klicka på "Tools" och välj "Internet Options...". Klicka på fliken längst till höger som heter "Advanced". Fjärde rutan under "Browsing" har du en rutan som heter "Disable script debugging". Klicka i den och klicka OK. Det borde fixa popuperna!

Hittat... Tack så mycket!

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back