Störande exkrementer

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Snubblade över denna bild som ingalunda är ny men som nog ändå kan framkalla ett och annat skratt. Själv kan jag inte låta bli att känna sympati för familjen som tvingas lyssna till ljudet av grannarnas exkrementer.

Bifogat

• toa.jpg
    toa.jpg
    109.2 KB · Visningar: 442
Nyteknik skrev:
2693523 Snubblade över denna bild som ingalunda är ny men som nog ändå kan framkalla ett och annat skratt. Själv kan jag inte låta bli att känna sympati för familjen som tvingas lyssna till ljudet av grannarnas exkrementer.
Om jag inte minns fel så satt den där i en trappuppgång där det bodde en sporthoj.com-medlem.

I en klass för sig.
Det värsta är väl ändå att det är allvarligt menat..
:3freak :rofl

:D

Kommer osökt o tänka på en vän som efter många sömnlösa nätter till slut ringde på hos sin granne o frågade om de hmm...kunde vara mer tysta......det lät som de hade väldigt gosigt om man sänger såå.....(knarrande säng o stön)

Grannen svarade med "du är inte den första som har frågat mig detta men det är skorstenen som låter då det blåser hårt ute...

Efter ett tag lånades lägenheten ut till en annan..men han sov på jobbet......

HanneZ skrev:
2693530 Om jag inte minns fel så satt den där i en trappuppgång där det bodde en sporthoj.com-medlem.
Kay va?
Även han som skrev "Det här kommer ut på nätet"

Last edited:
Det var väl han som för länge sedan gjorde en tråd om att nysa, och sedan en instruktionsfilm hur man gjorde när man petade med ett löv i näsan så man nös :2cool

Dark_Messenger skrev:
2693591 I en klass för sig.
Det värsta är väl ändå att det är allvarligt menat..
:3freak :rofl
Tja, vad hade du själv gjort om du tvingades lyssna till ljudet av grannens bajskorvar som plumsar ner i vatten när du ligger i sängen och försöker sova?

Nyteknik skrev:
2693846 Tja, vad hade du själv gjort om du tvingades lyssna till ljudet av grannens bajskorvar som plumsar ner i vatten när du ligger i sängen och försöker sova?
...ringt hyresvärden o sagt: I hear bajsing-people :skrämd

Nyteknik skrev:
2693846 Tja, vad hade du själv gjort om du tvingades lyssna till ljudet av grannens bajskorvar som plumsar ner i vatten när du ligger i sängen och försöker sova?
Jag hade satt upp en sån här istället!
View attachment 176052

Ser mycket mer trevligt ut och ger inte ett lika seriöst intryck!!1 :arsele

Last edited:
Toaletten är alltså inte till för att pissa i, man ska pissa på väggarna!

I knew it!

Mavve skrev:
2694706 Idiot! Läs igen.

Rätt kul lapp :D

Man kan ju faktiskt tolka "toaväggarna" som väggarna i själva toalettrummet och inte porslinet som omger vattnet i skålen :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg