Nicotin
Guest
En fråga till alla er som blivit av med hojen i sommar.
Hur hade ni den låst ?
Är det ngn som blivit av med hojen trots fett kedjelås ala ABUS och skivbromslås ?
Hur f*n fick dom i så fall upp kedjelåset, hur såg det ut om det låg kvar ?
// Bushojjen
Hur hade ni den låst ?
Är det ngn som blivit av med hojen trots fett kedjelås ala ABUS och skivbromslås ?
Hur f*n fick dom i så fall upp kedjelåset, hur såg det ut om det låg kvar ?
// Bushojjen


