Stöldförsök på min Scooter. Men jag ertappade tjuven!!

...om din granne såg det har du dessutom ett vittne på det...

Om tanten såg killen gömma sig på parkeringen så lär hon ha tittat ut å sett det där också.. Inte kan väl tanter hålla sin nyfikenhet i styr å låta bli att se efter?

åk hem till han och slå sönder hans knäskålar med baseball trä!!:mad:

En sak att säga man skall göra en sak, en annan att verkligen göra det. Hur tror du den människan som verkligen gjorde det du förseslår skulle betraktas i samhället? Detta är ett dött ting som blivit stulet, och även om den som gjort det betett sig vårdslöst och som en djälva idiot, så kan man inte bli anarkist.

Finns många som själva blivit sönderslagna och misshandlade av folk och tjejer/kvinnor som som blivit utsatta för Våldtäkt el försök till det, eller när närstående släktningar el vänner blivit utsatta för det, ja även mord..Man kan förstå om man tänker på ditt sätt då, men människor omsätter som tur är inte det i praktiken, för då är man ju på samma nivå som våldsverkaren själv. Och tycker man det är bra och uppmanar till det så har vi snart ett laglöst samhälle, där någon kanske kommer hem till en person en dag med ett garde och säger att denna person har kollat konstigt på "gardet", och detta garde dömmer personen och sätter ett omedelbart straff direkt som man verkställer...så är det fortfarande i många länder i världen, JAG vill inte ha det så..

Men hoppas verkligen att rättsväsendet får tag i denna scootertjuv!!

Last edited:
Idag blir det ut och söndagsköra i Enskede...hoppas det inte blir någon bil som får punktering idag...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT