Stöldförsök i Hammarby - Signalement

Vill inte vara negativ men tänk på vad hojtjuvarna kan hitta på när dom möter er !!!!!!
Är det värt att riskera liv mm.
Vet att det svider att bli av med hoj och bil....men tänk efter innan ni gör nåt som ni kommer att ångra.
Det är därför jag försäkrar mina saker.

Vill inte vara negativ men tänk på vad hojtjuvarna kan hitta på när dom möter er !!!!!!
Är det värt att riskera liv mm.
Vet att det svider att bli av med hoj och bil....men tänk efter innan ni gör nåt som ni kommer att ångra.
Det är därför jag försäkrar mina saker.

Lägg ner, ska man alltid tänka så mycket innan man gör nåt så kommer man tillslut sitta hemma som en feg mus o knappt våga utanför dörren för nån/något kommer skada en. Med en massa tårgas/pepparsprej, elpistol o lite annat skoj har han ingen chans om man är några st som går fram till han. Så ger man sig på några hoj/biltjuvar på det sättet kommer det inte längre vara värt att försöka sno en hoj.

Jag gillar eran stil grabbar och är gärna med ifall ni behöver sällskap hädanefter när det gäller spaning när det lagts ut ett lockbete. Tyvärr är min hoj lite för gammal för att användas. Visst idioten som tråden handlade om är fast, men han släpps snart med för mildstraff så då behöver han en ny hoj.
Har en hel del roligheter man kan göra med dessa h*rungar som vi kan disskutera senare när det är dags.

Det där med uppbåd och prygling av hojtjuvar har man ju aldrig hört förut här.

Inte lönt att lägga energi på (jag var själv förbannad i månader efter min första hoj blev stulen). Klart man skulle ingripa om men ser en hojstöld men att börja vaka på nätterna, ha lockbete och vapen m.m. har jag hittills aldrig hört någon genomföra. Dvs. mycket snack i stridens hetta/med nystulen hoj. Försäkra och lås in och lås fast så bra det går, gärna med larm. Sen tar man en öl i solen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT