Stöld i Sthlm 7:e Aug

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Idag 7:e aug gjorde någon inbrott i vår bil vid min arbetsplats i Solna Hagalund och stal vår minimoto :(
Den är ganska välkänd som "Lilla Cow" pga av att den är pälsklädd med komönster och ludd på kåpan ( se bid. bild)
Många av er som varit på en del av bandagarna i år lär ha sett den.
Det lär nog inte finnas fler likadana i Sverige så ser någon denna är är den STULEN.
Alternativ1: Nyp killen o banka honom hårt i huvudet :fatta! , ring mig sen på 0733-555458 så kommer jag med ett baseboll-trä och slår lite till.
Alternativ 2: Ring Polisen

Alla tips tas tacksamt emot på telefon eller via PM

Förutom Minimoton så stals bilstereo o bensin slangades ur tanken och sen typ inget mer.
Jävla fuckon som lämnade en full 20L dunk med bensin som stod i skåputrymmet med minimoton + verktyg för säkert 10.000kr.
Dom lär väl haft bråttom!

Hjälp till att hålla utkik på Blocket och i sthlms-trakten snälla.

/Nitrous & Liwa1 - Förbannade på alla dessa jävla tjuvar
 

Bifogat

  • cow0 (Medium).jpg
    cow0 (Medium).jpg
    95.3 KB · Visningar: 96
  • cow2.JPG
    cow2.JPG
    57.4 KB · Visningar: 91
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top