Stöld i Landvetter.

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Ort
Landvetter
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Husaberg 350 stulen hemma i vårat garage i Landvetter.
Regnr:POD516 Gul med blåa dekaler/röda hantag,renthalstyre med rött skydd.
"Nr:58"
Tacksam för info.
 
Last edited:
Turture skrev:
Husaberg 350 stulen hemma i vårat garage i Landvetter.
Regnr:POD516 Gul med blåa dekaler/röda hantag,renthalstyre med rött skydd.
"Nr:58"
Tacksam för info.
Nu är den tillbaka i garaget igen med en massa baskilusker på,,USCH,, så nu är det fritt fram å sno den igen. :mad: Jag tror bestämt jag ställer ut den i trädgårn så blir det ju enklare å ta med sig den.Undrar om jag inte har nått av värde i huset också :va .Kanske inte så mycket men nått ska jag nog hitta.
Isf ställer jag ut det också då jag antar att det kan va lite läskigt å bryta sig in i ett hus. :fatta!
Jag kanske borde va glad att jag "fått" tillbaka den men känner fortfarande mest obehag.
 
Turture skrev:
Nu är den tillbaka i garaget igen med en massa baskilusker på,,USCH,, så nu är det fritt fram å sno den igen. :mad: Jag tror bestämt jag ställer ut den i trädgårn så blir det ju enklare å ta med sig den.Undrar om jag inte har nått av värde i huset också :va .Kanske inte så mycket men nått ska jag nog hitta.
Isf ställer jag ut det också då jag antar att det kan va lite läskigt å bryta sig in i ett hus. :fatta!
Jag kanske borde va glad att jag "fått" tillbaka den men känner fortfarande mest obehag.

Var hittades den? Var det några skador eller bara tjyvbaskilusker?
 
Kul att den kom tillbaka, om än lite snuskig.

BTW: POD = BÖG på estländska :tungan farsna hade det som reg-nr på en bil en gång och han är ifrån estland, och åker även dit då och då för att hälsa på. han fick många blickar med den skylten :hihi
 
fogerty skrev:
Var hittades den? Var det några skador eller bara tjyvbaskilusker?
Ca: 500m hemifrån i Landvetter.
Det var väl "bara" tjuvbaskilusker men dom tar styggt på mig då dom även finns i garaget.
 
CJ900RR skrev:
Kul att den kom tillbaka, om än lite snuskig.

BTW: POD = BÖG på estländska :tungan farsna hade det som reg-nr på en bil en gång och han är ifrån estland, och åker även dit då och då för att hälsa på. han fick många blickar med den skylten :hihi
Kanske vi ska misstänka en estlänsk bög så som ville ha en personlig skylt.
Nu är vi honom på spåren. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top