Stökiga ungar!!!

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Jag är inneboende hos min syster. Inatt har hennes 11-åriga dotter tre vänner på besök. Två utav dessa uppträder som om de har knarkat d.v.s för ett jävla liv. Jag har ännu i lagt mig i för det är inte min bostad. Men funderar stakt på att göra det. Är det någon som vet om det är straffbart att slänga ut ungar i 11-årsåldern på gatan vid halvtvå hugget? Tacksam för snabbt svar för jag brister snart.

pitte skrev:
Jag är inneboende hos min syster. Inatt har hennes 11-åriga dotter tre vänner på besök. Två utav dessa uppträder som om de har knarkat d.v.s för ett jävla liv. Jag har ännu i lagt mig i för det är inte min bostad. Men funderar starkt på att göra det. Är det någon som vet om det är straffbart att slänga ut ungar i 11-årsåldern på gatan vid halvtvå-hugget? Tacksam för snabbt svar för jag brister snart.

Äh, vad f*n - e du inneboende så e det ju din bostad (iaf tillräckligt mycke´)! Vad säger syrran din :confused: E hon medveten om att dotterns kompisar knarkar (höga på socker eller nåt?)? Å vad f*n gör ungj*vlarna uppe så här sent? Pain in the :arsele för hederligt folk.

Summan av kardemumman: De har begått hemfridsbrott = släng ut dem (oavsett ålder)!
/F. :6surkart

De har käkat mycket chips! Väldigt mycket chips! Är det något knarkskit i chipsen kanske. Du har rätt. Jag borstar tänderna och är det inte lugnt efter det så åker de fan ut!!

pitte skrev:
De har käkat mycket chips! Väldigt mycket chips! Är det något knarkskit i chipsen kanske. Du har rätt. Jag borstar tänderna och är det inte lugnt efter det så åker de fan ut!!
:tummenupp
/F.

Det e rätt. 11-åringar borde veta bättre än att.. att.. ha ROLIGT! :mad:

:rolleyes:

pitte skrev:
Jag är inneboende hos min syster. Inatt har hennes 11-åriga dotter tre vänner på besök. Två utav dessa uppträder som om de har knarkat d.v.s för ett jävla liv. Jag har ännu i lagt mig i för det är inte min bostad. Men funderar stakt på att göra det. Är det någon som vet om det är straffbart att slänga ut ungar i 11-årsåldern på gatan vid halvtvå hugget? Tacksam för snabbt svar för jag brister snart.

ren jävla trots bara....förmodligen får dom inte göra så hemma så dom testar väl hos andra.......tillrättavisa dom bara med ett :fatta! bara...... :hej

01:34! Om min son hade kompisar här, då vore de hemma för länge sedan. INGA 11 åringar är ute den tiden! :fakta

MrTL skrev:
ren jävla trots bara....förmodligen får dom inte göra så hemma så dom testar väl hos andra.......tillrättavisa dom bara med ett :fatta! bara...... :hej

Jag tror inte heller att de skulle våga göra så här hemma. Min syster är lite för snäll mot ungarna som är här på besök. Ja ja, hur som helst har de faktiskt varit lugna i ett par minuter nu. De kanske har med sig en portabel dator och har läst vad jag har skrivit här på sporthoj :) Åhh! jävlar vad det blev lugnt helt plötsligt. Ungar e konstiga som fan.

Fazer skrev:
01:34! Om min son hade kompisar här, då vore de hemma för länge sedan. INGA 11 åringar är ute den tiden! :fakta

JAg vill ju inte anses som dryg men jag undrar hur dessa kompisar skulle kunna vara där samtidigt som de är hemma.... :crash :rofl :rofl

Ta mig nu på rätt sätt... Är rastlös och jag måste få avreagera mig lite.... :hej

pitte skrev:
Jag tror inte heller att de skulle våga göra så här hemma. Min syster är lite för snäll mot ungarna som är här på besök. Ja ja, hur som helst har de faktiskt varit lugna i ett par minuter nu. De kanske har med sig en portabel dator och har läst vad jag har skrivit här på sporthoj :) Åhh! jävlar vad det blev lugnt helt plötsligt. Ungar e konstiga som fan.

Dom kanske tog en överdos.... :notme

pitte skrev:
MC-relaterat kackel? Fel forum kanske?

sgtpepper skrev:
Klassisk felpostning kanske :va
Dvs. man råkar befinna sig i ett forum å kommer sen på en tråd att posta, varefter man gör det utan att kolla i ovankant vilket forum den hamnar i...
Annars kan man ju alltid tokvarva med mc:n åt de små illbattingarna :brynad
/F.

sgtpepper skrev:

Helt riktigt. Har missat att det finns ett för "övrigt kackel"

Då ligger den om porrmässan också fel men jag hoppas att du tillåter sådana små misstag. Då lärde jag mig något nytt ikväll :)

Tre 11-åringar blir en 33 åring och kan man inte uppföra sig vi den höga åldern ska man fa ha stryk och salubrin. :fatta!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park