Stödet gick av!

stödet är väl inte gjort för att sitta på, iaf inte på en vanlig hoj med el-start....?

Ågga skrev:
stödet är väl inte gjort för att sitta på, iaf inte på en vanlig hoj med el-start....?
Denna har inte elstart min vän =P Inte heller batteri!

Fick svar från Beviks (min loka mc handlare) 681kr skulle de ha för ett nytt stöd!

Den erfaranehteten som jag har av ktm 520/525 stöd är att de lossnar lätt. Bra mycket lättare än husabergs* iaf.

- Johan

*=när vi körde inomhus förra året så lossnade samtliga stöd för de som körde KTM 520/525 medans de som körde bergare hade stödet kvar hela vintern...

Rammstein skrev:
ÄNTLIGEN så får en KTM ägare skryta lite också! Mitt stöd har aldrig gått av :rofl :rofl

KTM är kvalitet

kvali

kval...

Fan, bäst att gå ned i garaget och kolla :1pajas

cRoC skrev:
Erik: Svetsa eller köpa nytt?

Fan, jag har belastat mitt på banditen hur mycket som helst, när jag byte framgaffel så smällde jag upp den alá bilprovningen, drar upp den så i princip hela hojtyngden står på stödet, sedan skickar man in något lagom högt under rören sedan får den stå så medans man lossar framhjulet/gafflarna.
Hade min på det viset i 3 veckor, var lite orolig att stödet skulle ge vika, men det gick bra hela vägen.

DET är kvalité.

//Fredda

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP