Stödet gick av!

stödet är väl inte gjort för att sitta på, iaf inte på en vanlig hoj med el-start....?

Ågga skrev:
stödet är väl inte gjort för att sitta på, iaf inte på en vanlig hoj med el-start....?
Denna har inte elstart min vän =P Inte heller batteri!

Fick svar från Beviks (min loka mc handlare) 681kr skulle de ha för ett nytt stöd!

Den erfaranehteten som jag har av ktm 520/525 stöd är att de lossnar lätt. Bra mycket lättare än husabergs* iaf.

- Johan

*=när vi körde inomhus förra året så lossnade samtliga stöd för de som körde KTM 520/525 medans de som körde bergare hade stödet kvar hela vintern...

Rammstein skrev:
ÄNTLIGEN så får en KTM ägare skryta lite också! Mitt stöd har aldrig gått av :rofl :rofl

KTM är kvalitet

kvali

kval...

Fan, bäst att gå ned i garaget och kolla :1pajas

cRoC skrev:
Erik: Svetsa eller köpa nytt?

Fan, jag har belastat mitt på banditen hur mycket som helst, när jag byte framgaffel så smällde jag upp den alá bilprovningen, drar upp den så i princip hela hojtyngden står på stödet, sedan skickar man in något lagom högt under rören sedan får den stå så medans man lossar framhjulet/gafflarna.
Hade min på det viset i 3 veckor, var lite orolig att stödet skulle ge vika, men det gick bra hela vägen.

DET är kvalité.

//Fredda

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!