Stöd grabben som blev rånad och dessutom satte de eld på honom! (på Efterlyst 5/9)

Man blir mållös. Vet inte ens hur man ska reagera, får mig att tänka på John Hron vars pappa var runt i Sverige och pratade när jag gick i grundskolan ~99. Vilket måste vara ett utav de grymmaste morden i modern tid, alla länder inräknade.

Ibland går man runt och tänker på hur man en dag springer på några såna mitt i genomförandet, ärligt talat skulle jag i alla fall i det läget inte bry mig om efterspelet.

Jag kan vara med på insamling när de får tag på förövarna.

Håller med... Varför i Hell tända eld på honom??? Idiotjävlar
, ngt är allvarligt fel. Hursom så skapade jag fb gruppen för att han ska få stöd i första hand, mer än att sprida hat mot gärningsmännen, men fan vad jag kommer jubla när de åker! Sprid gärna länken och be era vänner gå med!

Han i Jordbro va... jävligt sjuka lirare.

Syrran bodde där ett tag förra året... blev JÄVLIGT glad när hon flyttade kan jag säga. Blev t.ex. erbjuden att köpa diesel av hennes horsepundare till granne när jag hjälpte henne flytta.

Inte det bästa området.

Tack för länken, jag missade programmet och faktiskt händelsen i sig. Har antagligen varit bortrest när det uppmärksammades.

Efter ett ha sett inslaget tycker jag gärningsmännen personifierar onskan själva! Jag hoppas att de åker dit och någon tappar bort nyckeln till deras rum där de glöms bort. Vete fan om de någonsin förtjänar att komma ut i samhället igen även om de anses vara rehabiliterade.

Med tanke på vad han råkat ut för så har han klarat sig rätt bra..

För några år sedan i Boden så blev en snubbe sönderslagen och kastad nedför en trappa.. Sedan hällde någon 5l soppa över han och tände på..

Han överlevde men det är nog det enda bra i den historien. Han blev fubared på riktigt..

Finns många sneda jävlar där ute..

Fittor.. det är skillnad på att ha en och vara en :mad:

fy fan vad sjukt.. finner inga ord. :/

hoppas han kryar på sig och blir så normal han bara kan bli så fort som möjligt.

650 pers på ett dygn i gruppen, lider med grabben, stort av honom att gå ut i tv... Håller med Harmon Rabb, de är ondska av värsta sort, allvarligt fel i huvudet om man kan göra så...
Spread the Word:fakta

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...