Ravetrancer
Now even more badass!!!
JAg äger när jag är ute 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dans är till för dom som inte kan få ihop det i baren.sportarn skrev:Vet att det är en töntig fråga, men har väldigt tråkigt nu och kom att tänka på en polares kommentar som verkligen hatar att dansa: Dansar gör de som inte har råd att stå i baren!
Hur gör ni och varför?
Själv så är det ett mellanting beroende på vad de spelar för musik och hur dragen man e.![]()
Barba skrev:Pecis som jag, förutom att tröskeln till "lämpliga" och "bra" brukar sänkas avsevärt efter ett par bira
Däremot krävs det några extra öl innan jag plockar fram det tunga artilleriet dvs styrdans!
Iceman1975 skrev:Dansar aldrig nykter.. Så först hänger jag i baren.. Sen gör jag bort mig på dansgolvet.. Sen fortsätter jag hänga i baren och tröstdricker..![]()
Mago skrev:Roligast är de 2 killarna som står och dansar mot varandra med några grymma moves. Sen när det kommer nån tjej i närheten vänder de sig lite mot henne och när hon gått förbi fortsätter de dansa med varandra. Så står de i 5 timmar. Och de verkar inte ens vara onyktra.![]()
Josafan skrev:Senaste halvåret har det inte blivit någe dans alls.Polaren och jag brukar gå till den lokala puben och säga att vi skall "leka hem till gården".
Vilket innebär att man haffar närmsta barstol, beställer en bira,sen sitter man där hela kvällen. Perfekt som tusan, alla som man vill träffa kommer förbi utan att man behöver röra sig
och alla vet var dom har mig.
![]()
![]()
Mmmmmm, beeeeeer![]()
ktmjacke skrev:Står PÅ baren o "dansar"![]()
![]()
Vägra vurpa skrev:Jag gör precis samma sak...*hihi*
Lotta skrev:Efter att två kvällar på raken dansat sönder samma bord, ramlat ner från bardisken rakt på kassa appraten som gick lite sönder, så har jag slutat dansat helt...till krogens förtjusning....eller inte....![]()
oFFkeFF skrev:Eller som en lumparpolare sa till en annan lumparpolare som stod och kysste en brud. "I den munnen har jag haft min k*k".
GibsonSG skrev:...du är mycket coolare...skabbiga donnan...överlägset flin...onanera...pinsam...ligger och lapar djungeljuice... ye ye...
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |