Står ni i baren eller dansar ni på krogen?

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Vet att det är en töntig fråga, men har väldigt tråkigt nu och kom att tänka på en polares kommentar som verkligen hatar att dansa: Dansar gör de som inte har råd att stå i baren!
Hur gör ni och varför?
Själv så är det ett mellanting beroende på vad de spelar för musik och hur dragen man e. :fyllisar

Dansar aldrig nykter.. Så först hänger jag i baren.. Sen gör jag bort mig på dansgolvet.. Sen fortsätter jag hänga i baren och tröstdricker.. :fyllisar

sportarn skrev:
Åh fy, tänk hur många munnar den tungan som du tar in din i har varit i tidigare :hihi

Eller som en lumparpolare sa till en annan lumparpolare som stod och kysste en brud. "I den munnen har jag haft min k*k".

Jag har en känsla av att de flesta killar måste vara åtminstone lite onyktra för att våga dansa, varför är det så?
För övrigt finns det inget värre än att dansa med riktigt dyngraka killar som inte ens kan hålla takten utan bara står där och vinglar med ett löjligt flin...
USCH!

Jag hänger i baren. Blir jag tillräckligt full så dansar jag :D

Iofs är jag rätt less på utelivet över huvud taget. Går hellre på privata fester eller sitter hemma och tar det lugnt.

Det beror ju på musiken och om det finns några lämpliga offer på dansgolvet.
Är musiken riktigt bra dansar jag oavsett dansgolvsutbudet.

Trango_B skrev:
Det beror ju på musiken och om det finns några lämpliga offer på dansgolvet.
Är musiken riktigt bra dansar jag oavsett dansgolvsutbudet.

Pecis som jag, förutom att tröskeln till "lämpliga" och "bra" brukar sänkas avsevärt efter ett par bira :D

Däremot krävs det några extra öl innan jag plockar fram det tunga artilleriet dvs styrdans!

Är väl också en av dem som inte dansar nykter. Sen när man druckit så blir man ju John Travolta..

Men när man själv är nykter och studerar dansgolvet lite så är det så man börjar skratta.. 9 av 10 killar kan VERKLIGEN inte dansa. :banana :rofl

Roligast är de 2 killarna som står och dansar mot varandra med några grymma moves. Sen när det kommer nån tjej i närheten vänder de sig lite mot henne och när hur gått förbi fortsätter de dansa med varandra. Så står de i 5 timmar. Och de verkar inte ens vara onyktra. :va

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti