Stålomspunnet i Gbg?

Onewheeler skrev:
Sulan tänkte jag väl på. Jag ser inte så himla illa att det gått mig förbi att DU kör gix Hultan;)

Tänkte väl det.. Men man vet ju aldrig hur väl uppmärksammad man är.. :rolleyes: :)

Sulan kör tydligen fighter gix nu! :yoparty

Hultan skrev:
Det kostar inte 500:- i vanliga fall..
runt 800:- skulle mitt gått på igentligen tror jag..

Men hydroscand som Angel1000 nämde här ovan, går du dit, så pruta själv, men säg inte att du vet en som fick det priset, för då kanske han får det hett om öronen..
:tummenupp

Kul att man kunde vara till hjälp.

Dunlop hiflex i aröd gör slangar vad jag vet och inte e dom dyra heller.Brukar använda dom i jobbet.Snabba.bra kvalitet.Bra gubbar att ha och göra med
Ligger efter plastic padding på vänster sida

gulingen skrev:
Dunlop hiflex i aröd gör slangar vad jag vet och inte e dom dyra heller.Brukar använda dom i jobbet.Snabba.bra kvalitet.Bra gubbar att ha och göra med

Stålomspunna eller vanliga?

Gör väl det mesta.Har även jour.Så kör ni sönder en slang en lördags kväll så är det bara att ringa.(Kostar lite gran)

gulingen skrev:

Adressuppgifter
Dunlop Hiflex
Aröds Industriv. 62, 422 43 HISINGS BACKA 031-22 20 60
Fax 031-22 97 10
E-post goteborg@dunlophiflex.se

Gött, sitter själv på 66:an så det är ju nära och bra om det skulle behövas.

De har inte rätt dimension på slangarna. Mc-slangar är för smala. Har varit där och frågat i sommras.

EDIT: Glömde att citera. Det är firman Hiflex jag syftar på.

stålomspunnet

Ville bara säga att hiflex har inte slangar till mc, kan nog fixa men det bir dyrt då?. hörde med dom å det skulle landa på ca 3papp för 5 slangar blå eloxerade, men va fan hålla på å snåla på smågrejer pojkar!!!!???........ IMAGE IS EVERYTHING...............
:tummenupp

www.superbike.se har grymma slangar
Hultan skrev:
Nån som har koll på vart jag kan köpa Stålomspunnet i Gbg, En kille här på forumet (Pacman) har rekommenderat en hydralikfirma på hisingen, kommer inte i håg exakt vart, med det lär väl inte vara så svårt att hitta, undrar dock om det finns fler bud.

Har mailat några internetfirmor men dom har inte svarat :va vill dom inte sälja?!
Sen även bra priser på oljefilter tändstift osv hade uppskattas tips om, Har inte kolla på det själv än, det kanske inte handlar om så mycket pengar förstås?

Våren är på väg...... :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...