Stå "rullator"

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Hej !

Ja e kanske talanglös, men sökt som en idiot efter en sån maskin som fredde i solsidan glassar runt på. En pryl som man står på med två hjul, eldriven. Jag kan inte hitta den o vet inte va de heter. Kan någon mer påläst hjälpa mig va de kallas "????

tack

På din beskrivning låter det som en Segway.
segway1.jpg

Åh! Måste bara droppa att jag sett en sådan ute i verkligheten (sett dom på filmklipp, mässor m.m.).

Vilken sorts människa står på den tro? Jo en jädra fjunnig tolvårig kille på typ hundratjugo kilo, så jävla skrattretande. Lika komiskt som att är det inte en 15-årig kille eller tjej på en vespa så är det garanterat en 50-åring på hundratjugo kilo.
Människorna som minst behöver dessa hjälpmedel är dom som missbrukar dom :hihi

[YOUTUBE-ID]pmLLGYn9Fo8[/YOUTUBE-ID]

Haha, har själv sett en krascha en segway här i Malmö. Han testade köra in på Boomerangbutiken men fick lite problem med tröskeln så att hjulen snurrade fritt i luften i rätt hög hastighet.. ända tills de fick fäste igen :D :näsblod

Det är ju tennisvecka här nere i Båstad just nu och här kör det runt folk på segways och delar ut gratisprover av allt möjligt. Måste vara världens bästa grej för just det ändamålet då alla stannar och fånstirrar på dom.

Jag har kört en runda på Djurgården men en sån, det var rätt kul att prova på.

Tips: Det går att få den att spinna loss på grus om man provocerar lite från stillastående. Gör inte det, om ett hjul har bättre fäste än det andra blir det piruett och vurpa. :huvet

Rätt sjukt att betala 70 - 80 tusen för en såndär.

Jag skulle vilja se när den får ett elfel och attakClåser hjulen i full fart :banana

Har sett att man har guidade turist turer med Segways utomlands. Kanske ett praktiskt sätt att transportera sig om man är turist från andra sidan Atlanten. Förstår inte själva grejen med dem. Tycker det verkar vara en fluga ända sedan jag såg en hos Leno eller om det var Letterman.

Bifogat

• klippare_42485957.jpg
    klippare_42485957.jpg
    140.9 KB · Visningar: 30
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...