Stäng av internet!

Trångsynt, finns ju bra mycket mer än musik som florerar på Internet.

Men Internet är ett bra jävla sjukt ställe som rubbar på normala värderingar och som trubbar av människor. Vilket ger upphov till fler sjuka individer. Någon skulle behöva städa upp i skiten och någon form av censur skulle ju vara vettigt. :gubbe

\Masonit

En kompis till mig känner killen som har tillgång till huvudbrytaren till internet. En gång stängde han av så att jag inte kunde komma åt min favoritsida med tubgirl på. Jag hatar honom.

Tänkte precis länka till samma. Herregud... Vilken bra idé! Att ingen tänkt på det tidigare!

Men jag håller med Masonit. En storstädning hade inte varit fel, finns mycket saker som måste stoppas på internet. Tänker speciellt på att det borde läggas mer energi på att stoppa barnporr på internet.

Tänkte precis länka till samma. Herregud... Vilken bra idé! Att ingen tänkt på det tidigare!

Men jag håller med Masonit. En storstädning hade inte varit fel, finns mycket saker som måste stoppas på internet. Tänker speciellt på att det borde läggas mer energi på att stoppa barnporr på internet.
Finns det porr på det däringa intärnätt?

Censur är nog internets enda utväg, som så mycket riktigt påpekats ovan. Kina har utvecklat bra metoder, och som jag förstår det är även Iran och Kazakstan långt framme i utvecklingen.

Censur är nog internets enda utväg, som så mycket riktigt påpekats ovan. Kina har utvecklat bra metoder, och som jag förstår det är även Iran och Kazakstan långt framme i utvecklingen.

Jag håller i princip med dig, men samtidigt kan jag tycka att Kinas regim är lite smygliberal. Kanske att vi måste kisa efter Kim Jong Il för inspiration.

Fan ta dom om dom stänger av internet. DÅ dör ju mitt sexliv totalt :mad: :hihi

img.php

Kan inte nå'n stänga av Elton John, hans jävla skitmusik representerar mycket av det som är fel i samhället!

Självklart ska vi censurera internet, då måste pervona gå tillbaka till det gamla sättet att utbyta materialet; posten. Se'n måste vi naturligtvis censurera all post. Då blir de ju tvingade att rent fysiskt överlämna materialet till varandra, så då förbjuder vi folk att röra sig fritt. Då återstår bara för dem att sitta hemma och tänka perversa tankar, vilket vi naturligtvis förbjuder direkt. Problem solved!

Jag tror faktiskt världen skulle bli en bättre plats utan internet.
Det tror iofs inte jag, jag har mycket glädje av det privat och otroligt mycket nytta av det i jobbet. Jag fattar inte hur folk drev företag tidigare, hur hittade man vettiga leverantörer till exempel?

Men det är ju helt ointressant vad någon tycker. Inget land (förutom totalitära stater) kommer nämligen att bli det första att förbjuda internet, och därmed bli en otroligt oattraktiv plats att driva företag på. Och att hela eller ens stora delar av världen skulle enas (om något) verkar ju ... långsökt.

Går fan inte att skriva något på detta forumet. Som vanligt ska allt man skriver dras till sin yttersta spets!

Finns ju censur i allt annat så varför inte Internet? Eller du tror att man får visa vad som helst på tv? Censur på Internet behövs inte för mig å väldigt många andra. Men för vissa som inte kan hantera det är det bra. Å då talar jag inte sådan löjlig censur som du syftar på ovan.. :huvet

\Masonit

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...