Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns det porr på det däringa intärnätt?Tänkte precis länka till samma. Herregud... Vilken bra idé! Att ingen tänkt på det tidigare!
Men jag håller med Masonit. En storstädning hade inte varit fel, finns mycket saker som måste stoppas på internet. Tänker speciellt på att det borde läggas mer energi på att stoppa barnporr på internet.
Finns det porr på det däringa intärnätt?
Censur är nog internets enda utväg, som så mycket riktigt påpekats ovan. Kina har utvecklat bra metoder, och som jag förstår det är även Iran och Kazakstan långt framme i utvecklingen.
Fan ta dom om dom stänger av internet. DÅ dör ju mitt sexliv totalt![]()
![]()
Barnporr är löjligt.Mjo, men det var ju inte den "vanliga" porren jag sade... Läs igen.
Barnporr är löjligt.
Pedofiler är ju bara småkåta.
Tacka vet jag nekrofiler, kewlare att vara dökåt.
Eller, vad är bäst?
Dökåt eller skitkåt?
Det tror iofs inte jag, jag har mycket glädje av det privat och otroligt mycket nytta av det i jobbet. Jag fattar inte hur folk drev företag tidigare, hur hittade man vettiga leverantörer till exempel?Jag tror faktiskt världen skulle bli en bättre plats utan internet.
Censur är nog internets enda utväg, som så mycket riktigt påpekats ovan. Kina har utvecklat bra metoder, och som jag förstår det är även Iran och Kazakstan långt framme i utvecklingen.
Hur många klarar sig utan google?
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026