Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[Tim] skrev:2433439Tänkte kolla hur folk går nu när det blir lite kallare. Ställer ni av eller kör ni året om?
Min plan är att köra. Med reservation för eventuella snöstormar![]()
Mr K skrev:2433520jag kör tills man inte kan köra längre pga halka och snö ...
GSXR1100R skrev:2433961Min hoj har varit påställd i 16 år - 4 månader när jag inte hade KK.
Har man kross hoj så vintertid kör man ju på isarna rally med dubbdäck på isarna. Finns det liknande körningar med "sk vinterdäck eller grova mönster så kör man den hast som väder och väg tillåter.Min året runt försäkr kostar 1500:-
Sen kör jag från mars till nov var år med en och annan körning om vädert tillåter i under vintermånaderna.
Helt rätt,, man kör året om,,[Tim] skrev:2433439Tänkte kolla hur folk går nu när det blir lite kallare. Ställer ni av eller kör ni året om?
Min plan är att köra. Med reservation för eventuella snöstormar![]()
Mr K skrev:2435344Till alla med helårsförsäkring:
Det går och ställa av om man verkligen vill. Hota med att ni skriver över den på sambon/barnen och bytar bolag så går det alltid.
Det går ... jag lovar ..... bara man vill så ....... hehehZilversurfer skrev:2435905Med ett undantag SMC Folksam. Varken min fru eller barn har gått SMC kurs..Sen att dom är 20' billigare än närmaste annat F-bolag gör inte saken sämre.
Mvh//ZS
Mr K skrev:2435344Till alla med helårsförsäkring:
Det går och ställa av om man verkligen vill. Hota med att ni skriver över den på sambon/barnen och bytar bolag så går det alltid.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |