Ställe med rökrum i Stockholm?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jag och mina cigarrbolmande bröder har precis blivit "Persona Non Grata" på vårat tidigare stammisställe, Hotellet på Linnégatan, och nu behöver vi en ersättare.

Det enda kravet är att det ska gå och röka en hel cigarr utan att frysa ihjäl. Uteservering med infravärmare, dugligt rökrum eller vad som funkar bara så länge det ligger i innerstan och man slipper gnäll. Gärna öppet från 12-18 på vardagar.

Har kollat in "Ett Ställe" på Södermalm men det var lite för jävla kyligt och dom har dåliga öppettider.

Någon med tips?

finns det folk som röker fortfarande?

på bara några år försvann alla rökrummen på jobbet, ingen rökning på flyget osv., ser knappt någon rökare nuförtiden så finns dom? vart tog dom vägen?

Restaurang Grill på Drottninggatan 89 är ju riktigt rökigt och sådär pub-aktigt cosy och inpyrt nuförtiden. Jag tror man för röka lite hursomhelst där.

grill3liten_1194279679.jpg

grillrester448.jpg

/J

HAHAHAHAHAHAHA.

Var på ett ställe i Umeå i somras, minns inte vad det hette men de hade ett rökrum inne på discot. Trodde jag inte fanns.

HAHAHAHAHAHAHA.

Var på ett ställe i Umeå i somras, minns inte vad det hette men de hade ett rökrum inne på discot. Trodde jag inte fanns.
Kanske inte riktigt samma sak, men det har dem på bigbowl i malmö också, mellan baren och banorna är det ett stort rum i glas.

Gå till vilket biljardställe som helst där man skall vara "medlem". Är det en förening så får man tydligen röka. Så är det på mitt lokala biljardhak iallafall!

I Nyköping finns det "rökbås" på varje våning i stadshuset :3freak Det är fan pinsamt.

:killthesmokers

En annan får gå ut i garaget eller sitta på alltan om det ska njutas en cigarr... Tur det inte är så ofta :p Blir mest sommartid av förklarliga skäl.

Att röka cigarr utomhus och slippa gnäll låter omöjligt. Kanske sitta i bilen och bolma med rutorna på glänt?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back