Ställa undan hojjen???

glosssy

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Norrland
Hoj
Gixxer & en gammal enduromoppe.
Tänkte bara tala om att ni sörlänningar som inte åker året om missar halva säsongen!!!

Pict0084.jpg
 
Last edited:
Kör du Gixxern ute i snön?? coooool ;)

Ser ut som en KTM till vänster så jag antar att det är något i liknande till höger?
 
glosssy skrev:
Tänkte bara tala om att ni sörlänningar som inte åker året om missar halva säsongen!!!

Tycker inte det ser ut som en gixxer ju :rodnar

Jag ska sätta crossdäck på min o göra om den till strajtfajter i vinter :whip
 
Sväng höger mot 14:e Maj, då brukar det ju vara varmt :p
 
glosssy skrev:
Den togs i går.
Nej då den är från januari i år :)

Haha, fegis... du ändrade ju i din info, så de står Enduro nu också :rodnar

Va e de för enduro du kör förresten ? 250 ? 400? en kanske rentav en Xr500 :rock
 
Mattiaz skrev:
Haha, fegis... du ändrade ju i din info, så de står Enduro nu också :rodnar

Va e de för enduro du kör förresten ? 250 ? 400? en kanske rentav en Xr500 :rock


Jag var tvungen, du hackade ju på att det ej såg ut som en gixxer :)
Du gissade rätt gällande XR500 :rock
 
glosssy skrev:
Jag var tvungen, du hackade ju på att det ej såg ut som en gixxer :)
Du gissade rätt gällande XR500 :rock

Haha, jag visste det! :rock

Satans vilken skön hoj... med ett öppet system låter de dessutom ljuvligt! :bow
 
Nu fick jag ju hemlängtan, har stuga i dom trakterna. Hade en 250 cross en gång i tiden när jag bodde där. Den blev det en del vinterhyss med.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top