Ställa på hojen med mobilen (mina fordon)

• Thread starter Thread starter jetson
  • Start date Start date

jetson

Guest
Det här gillar vi hojåkare som har en så snabb hoj att vi måste ställa av den hela tiden för att ha råd med försäkringen :D

Såg det här på startsidans nyheter och jag vettefan om den funnits länge, men nån annan har säkert missat den också. Laddade ner den och la in mina fordon och den verkar helt klockren.. så nu slipper man logga in på deras hemsida varje gång man ska ställa på hojen. Bara gå in på appen och trycka på "ställ på" :tummenupp

Mina fordon finns på Google play och i App Store och appen kan användas för att:

-Göra ägarbyte av egna fordon mellan privatpersoner
-Få information om egna fordon
-Få information om andras fordon
-Göra på- och avställning av egna fordon
-Få information om trängselskatt för egna fordon (skattebeslut och preliminära dygnsbelopp).

http://www.motorrad.se/?nid=1132

Fin-fin att göra ägarbyte med också, nästan så man hoppas att detta blir krav för ägarbyte i framtiden då det är sjukt mycket säkrare.

Någon som har problem med att scanna in koden från regbeviset? För mig säger det att det är felaktig kod :confused:

Tack som fan, jag fixade nyss och har lagt in bilen just nu och det gick skitbra:)

Någon som har problem med att scanna in koden från regbeviset? För mig säger det att det är felaktig kod :confused:

Prova igen fast på andra sidan (finns på båda sidorna) och om det inte funkar prova på deen andra delen (gul eller blå aa du hajjar nog)

Är det inte vanligt med avgift om man ställer av och på många gånger?

Tack, provade båda delarna men fungerade på "baksidan" av ena. :)

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup