Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Årsmodell?
Edit: Är det en äldre så hittar du instruktioner i denna tråd
Är inte hundra men det borde gå att göra via servicemenyn, kan dock inte hitta det i servicemanualen(?)är detta likadant på en R1 -04 för att få fram Km/h och C ??
Är inte hundra men det borde gå att göra via servicemenyn, kan dock inte hitta det i servicemanualen(?)
Ojj, du det verkar inte vara bättre med -04 & framåt, har man tur är det byglat som på de gamla men hittills har jag inte fått tag i någon som vet.ok.. ska försöka att trycka mig fram lite på olika sätt.... vem vet kanske går att få fram i Kelvin grader med =)
Ojj, du det verkar inte vara bättre med -04 & framåt, har man tur är det byglat som på de gamla men hittills har jag inte fått tag i någon som vet.
Så här ska man visst kunna göra (lite beroende på ursprungsland) men jag tror inte det blir permanent, tyvärr.
Step 1. Turn key to on
Step 2. Press select button until you reach the odometer mode. If you are already in the odo mode, skip this step.
Step 3. Press and hold the select button until you see the km/hr change to mph.
Step 4. Go ride!
Ojj, du det verkar inte vara bättre med -04 & framåt, har man tur är det byglat som på de gamla men hittills har jag inte fått tag i någon som vet.
Så här ska man visst kunna göra (lite beroende på ursprungsland) men jag tror inte det blir permanent, tyvärr.
Step 1. Turn key to on
Step 2. Press select button until you reach the odometer mode. If you are already in the odo mode, skip this step.
Step 3. Press and hold the select button until you see the km/hr change to mph.
Step 4. Go ride!
Kalas, gällde det bara hastigheten eller följde distansmätaren och tempen med också och framför allt, måste du göra om det när du haft motorn avstängd?de fungerade att hålla inne select![]()
nu visar den Km/h
Kalas, gällde det bara hastigheten eller följde distansmätaren och tempen med också och framför allt, måste du göra om det när du haft motorn avstängd?
Det är ju ganska okej ändå, skulle tempen knasa så tänds ju ändå varningslampanHastigheten och distansmätaren ändrade sig. tempen ligger kvar på F.
nix behöver inte göra om det varje gång![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |