Ställa in tomgång på FCR fuggar!

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Hur går man til väga för att ställa in tomgången på ett par keihin fcr fuggar!?
Jag har en uppfattning tänkte bara kolla om det fanns några mer tips att tillgå.
Vad börjar man med luft blandskruv eller tomgångskruven tex?

Ciao

Mer än 30 års erfarenhet av försäljning via postorder!
TECHNIKdirekt.de är ett av Europas största postorderföretag för hemelektronik. Postorderverksamheten grundades för över 30 år sedan av moderbolaget som startades 1904 i Wurzburg, Tyskland. Att sälja elektronikprodukter är en tradition hos oss.

Digitalkameror, skrivare, scanners, dvd-spelare, mobiltelefoner, videoapparater, tv-apparater, stereoapparater, vitvaror - allt som gör livet enklare och roligare går att hitta på TECHNIKdirekt.de. Vi säljer mer än 30 000 produkter via vår hemsida.

P.g.a. att vi köper in stora kvantiteter internationellt så kan vi erbjuda låga priser på samtliga kvalitetsprodukter.

TECHNIKdirekt.de innehar ett sk "Euro-Label Trustmark". Euro-Label är en certifiering som tilldelas kommersiella webbplatser som följer Europaregelverket för detaljhandelstransaktioner. Euro-labelorganisationen ansvarar för att återförsäljare följer detta regelverk. För mer information om Euro-label, besök www.euro-label.com

Ahh...

MostWanted_NKPG skrev:
Mer än 30 års erfarenhet av försäljning via postorder!
TECHNIKdirekt.de är ett av Europas största postorderföretag för hemelektronik. Postorderverksamheten grundades för över 30 år sedan av moderbolaget som startades 1904 i Wurzburg, Tyskland. Att sälja elektronikprodukter är en tradition hos oss.

Digitalkameror, skrivare, scanners, dvd-spelare, mobiltelefoner, videoapparater, tv-apparater, stereoapparater, vitvaror - allt som gör livet enklare och roligare går att hitta på TECHNIKdirekt.de. Vi säljer mer än 30 000 produkter via vår hemsida.

P.g.a. att vi köper in stora kvantiteter internationellt så kan vi erbjuda låga priser på samtliga kvalitetsprodukter.

TECHNIKdirekt.de innehar ett sk "Euro-Label Trustmark". Euro-Label är en certifiering som tilldelas kommersiella webbplatser som följer Europaregelverket för detaljhandelstransaktioner. Euro-labelorganisationen ansvarar för att återförsäljare följer detta regelverk. För mer information om Euro-label, besök www.euro-label.com

Jo men då förstår jag..... först rätt vartal sen soppa ksruven och om det inte funkar så gå på luftskruven lite eller?

WTF e det där smygreklam i min tråd :huvet

Monster skrev:
Jo men då förstår jag..... först rätt vartal sen soppa ksruven och om det inte funkar så gå på luftskruven lite eller?

WTF e det där smygreklam i min tråd :huvet

Gå in på factorypro.com, de har en bestycknings artikel för just FCR fuggar.
Hjälpte mig när jag bestyckade mina.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck