Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också en Hondaförsäkring via IF. Men vad jag förstår är den inte avställningsbar.Örnie skrev:2490895Nu när det "kalla" vintern närmar sig så sitter jag och funderar hur IF ser på att man ställer av sin motorcyckel? Vilken försäkring och vilket bolag andvänder ni?
Stuff skrev:2490938Jag har också en Hondaförsäkring via IF. Men vad jag förstår är den inte avställningsbar.
Örnie skrev:2490952men om du ställer av hojen då? :S
rookie skrev:2490956Så sparar du skattepengar men det e nog inte många kronor...i övrigt händer inget med försäkringspremien...
sweborn skrev:2491150Snälla, när det äntligen kommer fram embryon till vettiga försäkringsformer förstör dem inte genom att manipulera dem!
Så mycket prat det är på detta forum om dyra försäkringar: de blir bara dyrare om vi som äger hojarna inte är ärliga.
Infamous skrev:2491535varför ska man inte utnyttja systemet när alla andra gör det? jag satt inte och betalade 6000 kronor över vintern....![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |