Ställ upp för mina kompisar!

Medin skrev:
Tjena alla. Jag har några vänner som har ett band och tävlar nu i Samsung Star, där första pris är ett skivkontrakt med Bonier music. Det är ett riktigt bra band och de har slitit hårt så de förtjänar att vinna. Gå in på http://www.samsungstar.com/ och rösta på ATONIC med låten YOU genom att rycka på pilupp till vänster :tummenupp OBS glöm ej att lysna på låten, den är bra :D

Klart! :tummenupp

Liwa1 skrev:
En deal...

Jag röstar inkl min fästman med flera och ni spelar på vårt bröllop ? :Bugar

:)

P.S Helt okej låt

Gå in på www.atonic.nu och maila eller ring rabbarna. De har spelat på afterski o sånt så de kan många bra covers ochså.

bra låt,fick min röst trots att det kändes lite bittert när det finns en låt med titeln"blown off" :rofl

Medin skrev:
Hur menar du då :va Om folk lyssnar på låten och tycker att den är bra och sedan röstar är det fusk då :confused:
Uppmaningen var att gå in och rösta, sen att lyssna på låten kom i andra hand. Menmen... kul att det går bra för dom iaf :tummenupp

Haha, lyssna på Release Me med Conspirity, vilken jävla gyllene tider ripoff.... :zpy

Last edited:
McB skrev:
Den var inte bra, så jag har inte röstat.

Nu ska du inte vara sån.... Visst, den var kanske inte den mest nyskapande låten i musikhistorien men den var rätt ok tycker jag. Skulle iofs inte köpt den om den funnits i skivaffären.

Öht var det bara tre av låtarna som var nåt att ha på den listan varav två nästan längst ner i botten.

Coola Ola skrev:
Nu ska du inte vara sån.... Visst, den var kanske inte den mest nyskapande låten i musikhistorien men den var rätt ok tycker jag. Skulle iofs inte köpt den om den funnits i skivaffären.

Öht var det bara tre av låtarna som var nåt att ha på den listan varav två nästan längst ner i botten.

Ingen av låtarna tilltalade mig, varför jag inte röstade över huvud taget. Hade någon varit bra, så hade jag också röstat på den.

McB skrev:
Ingen av låtarna tilltalade mig, varför jag inte röstade över huvud taget. Hade någon varit bra, så hade jag också röstat på den.

Grattis, du kan inte se till om det var musikaliskt bra eller :7peta

Medin skrev:
Grattis, du kan inte se till om det var musikaliskt bra eller :7peta

Jo, de må mycket väl ha varit jätteduktiga, men jag röstar inte ändå.

Parallell: om jag enbart hade 10 st. kommunistpartier att välja mellan i riksdagsvalet, så skulle jag inte rösta alls, eftersom kommunismen inte tilltalar mig.

consider it done!

helvete heller att nån jävla brud ska vinna bara för hon kör lättklätt!!! :4skrika
Kan väl jag oxå häva mig upp å strippa lite om jag får ett skivkontrakt, rösta på dom andra! :arsele
Hon ska INTE vinna!!! mowhwhahahaha!!!! :rofl :rofl :rofl

nu pyser jag å tränar... later gator! :fyllisar

snurrit...

Cbr skrev:
Neeej!
Rösta på Kate hon är ju 1000 ggr bättre! Och dessutom en kompis... :tuttar

Och tvekar ni så kolla bilden grabbar!!!!!

hehe, on ni inte fattade vad jag menade, så var det där jag tänkte på!!!

:dummer :rofl :rofl :rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...