Ställ en fråga till en Sporthojare - vem?

Flera frågor. Den som känner sig mest manad får svara.

Om man inte kan uieehla eller göra ståppizar. Är man fortfarande tuff hojåkare om man åker fort då? Eller kan man aldrig vara tuff på en bang-dit? :va

Hur uppstår en klubb? Är det antals-krav för att starta en klubb? Får man vara ensam och kalla den för eunuck-klubben?

Hur mycket ska man ramla innan man kan anses som riktig hojåkare?

Helst i fart så man kan beskriva det i sider-format :tungan Det går då också överdriva exempelvis om du körde i 30 så kan du alltid säga att du gled i 250 :tummenupp Sedan har du massvis med material till en ny sider-tråd här på sporthoj och du kommer få massvis med teorier om den verkligen var high eller low och till slut övergår tråden till en tråd om att det inte finns någon bana i Stockholm :D

Vilka snackar FÖÖÖR mycket på SH ?

1 : SSDD
2:Sporthoj
3:Rödtopp
4:SSDD
5:folk utan hoj som ska klaga på andras hojar

Bygg på

Helst i fart så man kan beskriva det i sider-format :tungan Det går då också överdriva exempelvis om du körde i 30 så kan du alltid säga att du gled i 250 :tummenupp Sedan har du massvis med material till en ny sider-tråd här på sporthoj och du kommer få massvis med teorier om den verkligen var high eller low och till slut övergår tråden till en tråd om att det inte finns någon bana i Stockholm :D

Hur kan man missa om det var en high eller low? Jag har lowsidat många gånger (är därmed riktig hojåkare?), men den gången jag trodde jag skulle skaka tass med hin håle var gången jag highsidade ut på start/mål på Karlskoga. Fi fan.

På lunchen på ett SMC-arrangemang :näsblod

Hur kan man missa om det var en high eller low? Jag har lowsidat många gånger (är därmed riktig hojåkare?), men den gången jag trodde jag skulle skaka tass med hin håle var gången jag highsidade ut på start/mål på Karlskoga. Fi fan.

På lunchen på ett SMC-arrangemang :näsblod

More info, plz! Zeb, vad hände sen? 1.Slog du ihjäl dig? 2.Bara ett enkelt o blixtsnabbt kalsongbyte? 3.Djävulen skrattade dig rakt i ansiktet o bjöd dig sen på en Latte-Diavel på PitstopCafe'?

More info, plz! Zeb, vad hände sen? 1.Slog du ihjäl dig? 2.Bara ett enkelt o blixtsnabbt kalsongbyte? 3.Djävulen skrattade dig rakt i ansiktet o bjöd dig sen på en Latte-Diavel på PitstopCafe'?

Inget av dom ovan skrivna.

Jag bröt inget (peppar, peppar) men fick en sån "träningsvärk" i hela kroppen så jag kunde knappt röra mig på en vecka av smällen. Jag tappade luften läskigt länge med.

Men som sagt, inget skadat. Såg hela livet i revy däremot, det var coolt..

Bygg på

6:pizzabagarn

Å ni klagar på "BigRed"? Jeez...

6:pizzabagarn

Å ni klagar på "BigRed"? Jeez...

*BigRed* har ju bara startat sitt tåg mot att bli en spammer likt Bagarn. Han hamnar nog på listan snart så :D

ok. jag utgick ifrån att det var de faktiska pseudonymerna när de skrev listan... Big red talades det om längs ner i smagatusks inlägg :D

Det finns en person här på forumet, Stuntman, som säger sig vara "sponsrad" av KTM, någon som någonsin sett honom köra en stunshow??

Sportbike EN fråga: Antar att du i godan ro hunnit mickla på nya Brembosarna nu när jag inte super-stalkat dig på flera flera dagar?
Stämmer detta? Om JA, ställ en motfråga. Om NEJ, GÅ i fängelse UTAN att passera gå :mad:

Sportbike EN fråga: Antar att du i godan ro hunnit mickla på nya Brembosarna nu när jag inte super-stalkat dig på flera flera dagar?
Stämmer detta? Om JA, ställ en motfråga. Om NEJ, GÅ i fängelse UTAN att passera gå :mad:

JA.
Motfråga: var tog du vägen, trasslade du in laddsladden till GPS:en i svansen lr?

Snyggt jobbat!!
Körde med Oldschool papPkaRrta o det gick jEtTefOOrt o bra, tills jag höll på o smälla en taxi bigtime. DEN var INTE markerad på kartan...:mad:
Överfullt upp o hann inte med studiebesöket som det var tänkt. :tuttar du vet...:huvet

Edit: TVÅ frågor till S&S3M. Race'a på samma Beemer 2011? Blev det nåt mera tryck i bitarna, med denna kitboxen? http://www.bmw-motorrad.com/com/de/...e/motorsports/superbike/news_reports/news.jsp

Last edited:
@ Lindquist: Släkt eller fru? Rentav både och (milf)? :tuttar:D
Eller ÄR du hon?!!:va

Bifogat

• milf kanske.jpg
    milf kanske.jpg
    8.7 KB · Visningar: 74
Det är märkligt att folk spekulerar så mycket om mig. Om jag hade haft en Anytec 750 som är en tråkig, dålig och skramlig alubåt samt en Audi S4 så hade ingen undrat. Då kostar båten 800 lök och bilfan lika mycket.

Sverige är fantastiskt eller hur:) var bara nyfiken på att få reda på mera om dina båt erfarenheter. Personligen så tycker jag att alu båtar har sina fördelar och att Anytec har få konkurrenter i sin klass, å andra sidan är jag långt ifrån någon expert på ämnet.

Du tycker att Anytec är en dålig båt, kan du inte berätta mera varför!

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP