Typ en OT^2?
![]()
Du har rätt, det var ingen bra ide.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Typ en OT^2?
![]()
Det är lite som att irritera sig på äggvitan i marängen.
Ska vi avsluta skitsnacket nu då och använda tråden till vad den är till för? Tycker trådidén är rätt bra faktiskt. Man måste ju inte svara om man inte vill förstås.
*BigRed* > Jag frågade dig om din story. Är du radioman i Cali?
Ja o Nej. Sänder live H.M.S. = John Holmberg Morning Sickness på www.98kupd.com a.k.a. BigRed radio!!
BigRed menas City of Phoenix, in the heartland of the Arizonian Desert/Valley of the Sun! Furthermore, BigApple means NewYork, BigEasy NewOrleans, and so on![]()
Ja o Nej. Sänder live H.M.S. = John Holmberg Morning Sickness på www.98kupd.com a.k.a. BigRed radio!!
Ok. Jag såg ju nåt klipp du langat upp, visste inte om det var du. Men din amerikanska engelska är ju klockren och ändå ingen Dolphsvenska. Iaf i skrift. Uppvuxen i både US och Sverige?
Born 'n Raised in Swe, men jobbar/jobbat en hel del i bl.a. Staterna o Australien, så jag hyffsad språkkoll, tycker jag själver... Satmara (här på SH) = min cheya snackar bl.a. Rumänska flytande, DET ett språk jag inte behärskar ialla fall![]()
Born 'n Raised in Swe, men jobbar/jobbat en hel del i bl.a. Staterna o Australien, så jag hyffsad språkkoll, tycker jag själver... Satmara (här på SH) = min cheya snackar bl.a. Rumänska flytande, DET ett språk jag inte behärskar ialla fall![]()
Jag vet i alla fall vad du snackar.
FÖR MYCKE![]()
Bra Fåga. kolon:
Vilka snackar FÖÖÖR mycket på SH ?
1 : SSDD
2:Sporthoj
3:Rödtopp
4:SSDD
5...
Bygg på
Varför bli irriterad på att folk skriver meningslösa saker i en avdelning som kallas Överflödiga Diskussioner? Det är lite som att irritera sig på äggvitan i marängen.
Lr ägggulan![]()
Han gjorde en tavla, en såkallad stamtavla *trumvirvel*Jag har en fråga till Lindquist:
Blev det ett enda rätt i det inlägget?
Jag har en fråga till Lindquist:
Blev det ett enda rätt i det inlägget?
Tillräckligt många meningslösa skriverier leder garantera till banning. Sålunda borde 76% av populasen i OT bannas omgående.
Vill du vara riktigt säker på att bannas kan du gå till personangrepp, länka upp massa tysk-porr eller starta några lustiga pollar varje dag.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |