GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ragga på äldre tjejer när du går på krogen, släpa hem dom så får du både sex, frukost & städat nästa dag, fast det funkar inte alla gånger 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

GSXR1100R skrev:2070534Ragga på äldre tjejer när du går på krogen, släpa hem dom så får du både sex, frukost & städat nästa dag, fast det funkar inte alla gånger![]()

General E skrev:2072496En robomop får det bli plus ställa undan de flesta tallrikar och bestick.
Måste göra en stooooooooor utrensning av allt bra-att-ha som man samlat på sig. /Mr clean
Tips nummer 2: När du går igenom alla bra-att-ha-sakerna, fråga dig detta:General E skrev:2072496Måste göra en stooooooooor utrensning av allt bra-att-ha som man samlat på sig. /Mr clean

Jo, Murphy's lag kommer man ju ändå inte ifrån iallafall.heimdal skrev:2072639dagen efter att du slängt alla domdär bra å ha grejerna, så behöver du dem
GixxerTina skrev:2073327Städar ungefär en gång i veckan brukar ta det sammtidigt som man tvättar.
som de andra sa ha bra musik på när du städar och en belöning när du är klar.
Belöning : ÅKa Hoj hela eftermiddagen
Noggran städning blir det ca var tredje vecka. Då sveper jag runt i lyan med moppen , rensar gaderoben m.m.
heimdal skrev:2073330eller så åker man hoj hela dagen å städar om man orkar
GixxerTina skrev:2073348eller så säger man till sambon det är F** din tur att städa nu. Och så åker man ut o åker hoj he he
heimdal skrev:2073330eller så åker man hoj hela dagen å städar om man orkar
GixxerTina skrev:2073348eller så säger man till sambon det är F** din tur att städa nu. Och så åker man ut o åker hoj he he

Hehehe... kul att du gillar tipsen.General E skrev:2073469War-psycho, skriv en bok. Skall även köra på tips nr2.
General E skrev:2073469Precis, det är det som är roten till problemet.
Om jag har 2h över så tänker inte jag: "Ja! Jag skall diska diskberget."
Det är nog mkt det som är roten till problemet.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem