STÖLD i LINKÖPING! - Hjälp

Rickard

Lugnt och fint
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX 850, GSX-R 750Y
Vet att det inte är en motorcykel men jag behöver hjälp ändå.
Mörkröd 2-dörrars Saab 99 -83.
Denna tråd tas bort om bilen kommer till rätta.

Lyckas inte ta bort tråden, men bilen är återfunnen efter att jag åkt runt och letat. Stod nära Flamman i Gottfridsberg. Tack alla som hållt utkik.

En liten reflektion- mitt förtroende för polisen minskade efter denna upplevelse. Dom gjorde inte ett skit mer än att skriva in stöldanmälan.
När jag hittat bilen kom dom inte ens och kollade på den då "det stjäls så många Saabar och de flesta kommer till rätta" som tanten på polisen sade. Inte en tanke på att ta fast tjuven.
När jag körde hem min återfunna bil passerde jag en polis med blåljus som precis tog fast en fortkörare (ca 60 km/h på 50 väg). Som medborgare är jag häpen över polisens prioriteringar.

/Rickard

Last edited:
ajajaj de där saabarna är inte skoj alltså. har haft 4st. 3 stulna och otaliga inbrott. En bil blev till och med stulen 2 ggr samma månad...tror du man vart lack då eller? Ville hänga upp alla biltjuvar i ballarna.... :kulspruta

Troligen kommer bilen tillbaka lätt sönder körd eller om du har tur hel men med inredningen sönder när de har försökt tjuvkoppla m.m.

lycka till mannen, lider med dig enormt.

*/ ?>
Back