SSOTYA2006 Tävlingstråd

Peder Rosberg skrev:
Näähe! nu e de allt dags för lite psykbilder,kan jag säga.

skit, tänk om man hade din ekonomi! vilket häftigt bygge man skulle kunna göra då!!!! själv får man göra det bästa av det man har!!! :huvet

blir spännande att se resultatet!

J
 
är de ok med ett dragbar styre på en fighter :3freak :va
verka som crosstyret e uteslutet då jag sitter spikrakt med ett sånt :(

ok..är de ok med flames? :rolleyes:
 
Last edited:
Här kommer en fråga...

Jag har gaffelkrona från en VFR 750, hur blir hållfastheten i den när jag borrar hål för att montera ett crosstyre?

lika bra att fråga...
 
Peter80 skrev:
Här kommer en fråga...

Jag har gaffelkrona från en VFR 750, hur blir hållfastheten i den när jag borrar hål för att montera ett crosstyre?

lika bra att fråga...
Det beror lite på hur mycket gods det finns att borra i.
Jag antar att kronan är ihålig undertill.
Då kanske man måste förstärka den lite ifall den skall hålla.

Det klart bästa är ju en tillverkad krona

ozeo skrev:
är de ok med flames?
Självklart :hihi
 
lepracon skrev:
skit, tänk om man hade din ekonomi! vilket häftigt bygge man skulle kunna göra då!!!! själv får man göra det bästa av det man har!!! :huvet

blir spännande att se resultatet!

J

Om man ger fan i och gå på lokal varje helg och köper ny parningskostym
var och varannan helg så kan man faktiskt spara endel slantar :tummenupp
(Det är inte dom stora inkomsterna utan dom små utgifterna som gör att man
får pengar över)
Peder Rosberg småsparare i Föreningssparbanken
 
Atlas skrev:
Lampemaske mm på plats! :D
NU tar det ett tag innan fler bilder på mitt åk kommer ut "hm BULLSCHIT!" :hihi ..
Vill inte avslöja för mycket vettni!
Mvh
Atlas

ser ut som en robotofierad ET :rolleyes:
 
Jag tänkte ju ha neonrosa från början... precis som jag hade på min RD350 i början av nittiotalet :tomten
 
Såg med intresse att Bomber Magazine sökte chefredaktör för Sverige...
http://www.bomber.fi/redaktor/index.html

Man kanske skulle ta och söka....Finne som man är i grund och botten...Och ganska insatt i fighter-scenen i Sverige....Hhhmmm....
Beror på vad dom erbjuder för lön....Är den högre än det jag kan få för jobbet i Göteborg.. :va
 
Wiseguy skrev:
Beror på vad dom erbjuder för lön....Är den högre än det jag kan få för jobbet i Göteborg.. :va

Pengar är inte allt... så resonerade i allafall jag på den tiden som jag jobbade som hojsäljare.. roligt att jobba med något av det man tycker är roligast här i livet..

SÖK!
 
Hur går det för er??

Jag ligger lite lågt just nu, väntar på både bakram och nytt styre med styrkrona.

Sen blir det mer att göra. :)

Har monterat ner lite till
 

Bifogat

  • ZXR-SF-108.jpg
    ZXR-SF-108.jpg
    108.1 KB · Visningar: 156
nermotering

har påbörjat bygget AVKLÄDNING
 

Bifogat

  • jobb o hoj 008.jpg
    jobb o hoj 008.jpg
    80.8 KB · Visningar: 134
Jag har alltid gillat mattsvart. Sidenmatt är väl lite softare va?

Blanksvart är snyggt, men tappar i råhet.

För mig: Mattsvart = rätt :)
 
Wiseguy skrev:
Vilken svart färg är "rätt" ?

Blanksvart
Mattsvart
Sidenmattsvart
Svart med extra lager klarlack

Alla svartfärger är snygga.
Men tänk på det att ju mattare du gör den destå
jävligare blir det att göra den ren.
 
Sidenmatt är grymt, men hur lätt är det att hålla rent?? :3freak


Fast grymmast är kolfibersvart :tummenupp
 
hur många mattsvart finns de igentligen :va
ska ha bla ramen matt men undra nu om man ska ta den lite "mindre" matt om man säger så. :)
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top