Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
majoon skrev:lyckades få fylla i mina uppgifter innan medlemssidan stängdes....
har inte fått mail med bekräftelse....får man tillbringa året på läktarn nu eller![]()
Clown/lukt/BENS skrev:Anmälde mig så fort sidan öppnade.... :kocko dvs jag tillbringade tolvslaget framför datorn![]()
Riskerar att kallas nörd av polarna i fortsättningen, men en nörd som förhoppningsvis kommer o inneha ett medlemskap, o slipper köa bort sina söndagar på Sturup![]()
God fortsättning på er alla![]()
Gula faran skrev:Kul du fick plats iallafallSes på banan nästa år
![]()
Gula faran skrev:Kul du fick plats iallafallSes på banan nästa år
![]()
majoon skrev:lyckades få fylla i mina uppgifter innan medlemssidan stängdes....
har inte fått mail med bekräftelse....får man tillbringa året på läktarn nu eller![]()
Canoly skrev:Ska du stå över hela 2006![]()
Kommer en ny fin snartDen Preben skrev:och,,,,,du har ju ingen hoj![]()
![]()
PGH skrev:Anmäld o betald, fy fan vad gött. Detta stärkte mig efter insulinkoma+axel ur led+operation o 5 veckors vila framför mih. Men attans vad det skall köras till våren, jippi.
Fluffig skrev:Hurra
Någon snäll människa har inte betalt sin avgift så jag är numera stolt medlem i Sydskanes Emse.
Hoppas det blir någon lagom grupp för mig att köra i (läs bromsklossgrupp) i början.
Någon som har bra råd om hur man ska utrusta hojen?
Kraschpuckar etc?
Ähhhh... ta det lungt, skit i hur andra kör och använd ditt eget sunda förnuft så händer inget. Tror inte nån tycker det är coolt att vurpa så du kan vara bromskloss så mycket du vill. Ha kul först o främst. Tveka inte att hjälp av dom duktiga föråkarna. Kurvis, Busberra, Corben (ja... ni läser rätt), Ronny m.fl. så lösre allt sig.Fluffig skrev:Hurra
Någon snäll människa har inte betalt sin avgift så jag är numera stolt medlem i Sydskanes Emse.
Hoppas det blir någon lagom grupp för mig att köra i (läs bromsklossgrupp) i början.
Kraschpuckar etc?
Har du kört bana förut, om inte så måste vi fixa en intro. i dagsläget körs bara gul, röd och vit grupp, men det löser sig ska du se.Fluffig skrev:Hurra
Kraschpuckar etc?
GSXR1100R skrev:Har du kört bana förut, om inte så måste vi fixa en intro. i dagsläget körs bara gul, röd och vit grupp, men det löser sig ska du se.
Det finns gott om folk som gärna visar spårval och hjälper till, du behöver inte vara nervös, det är alltid en bra stämmning på SRW.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |