SSEMSE - Sydskanes Emse

Har inte fått mail med bekräftelse????? :huvet

Edit. Nu har jag fått mail och betalt :)

Last edited:
lyckades få fylla i mina uppgifter innan medlemssidan stängdes....
har inte fått mail med bekräftelse....får man tillbringa året på läktarn nu eller :confused:

majoon skrev:
har inte fått mail med bekräftelse....får man tillbringa året på läktarn nu eller :confused:

Gör som vi andra stackare gjorde förra året, var på plats senast en timme innan o sätt upp dig som reserv.....sen är det bara o hoppas... :confused:

Clown/lukt/BENS skrev:
Anmälde mig så fort sidan öppnade.... :kocko dvs jag tillbringade tolvslaget framför datorn :va

Riskerar att kallas nörd av polarna i fortsättningen, men en nörd som förhoppningsvis kommer o inneha ett medlemskap, o slipper köa bort sina söndagar på Sturup :banana

God fortsättning på er alla :yoparty

Kul du fick plats iallafall :tummenupp Ses på banan nästa år :)

Gula faran skrev:
Kul du fick plats iallafall :tummenupp Ses på banan nästa år :)

det gör vi deffenitivt, och tack än en gång för alla de gånger du delade tid med mig, annars hade det bara blivit en körning förra året...

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

majoon skrev:

Så trist...
fått mail å betalt.. så jag är glad :banana
Ska bli kul...
god fortsättning på dig iallafall.. ses snart på statoil :tummenupp

ligger 4:a på reservlistan :(.....

kan inte några bara ta o glömma o betala in.....??

Anmäld o betald, fy fan vad gött. Detta stärkte mig efter insulinkoma+axel ur led+operation o 5 veckors vila framför mih. Men attans vad det skall köras till våren, jippi.

PGH skrev:
Anmäld o betald, fy fan vad gött. Detta stärkte mig efter insulinkoma+axel ur led+operation o 5 veckors vila framför mih. Men attans vad det skall köras till våren, jippi.

Härligt.. då ses vi.. ska bli skit kul..
krya på dig..

Tänk på att vi kontinuerligt kommer ut med information via hemsidan.....

På förstasidan så finner ni en inforuta (informationen finne ni även under fliken /startsida/information.

Håll koll på denna då det ständigt kommer ny information. Denna kommer att ersätta de gamla mailutskicken framöver.

Ja kom med

Hurra

Någon snäll människa har inte betalt sin avgift så jag är numera stolt medlem i Sydskanes Emse.

Hoppas det blir någon lagom grupp för mig att köra i (läs bromsklossgrupp) i början.
Någon som har bra råd om hur man ska utrusta hojen?
Kraschpuckar etc?

Fluffig skrev:
Hurra

Någon snäll människa har inte betalt sin avgift så jag är numera stolt medlem i Sydskanes Emse.

Hoppas det blir någon lagom grupp för mig att köra i (läs bromsklossgrupp) i början.
Kraschpuckar etc?

Ska inte behövas någon speciell utrustning - men kraschpuckar är aldrig fel. Man vill ju inte trilla, men det kan ju hända och kraschpuckar (bra sådana) kan vara en billig försäkring :)

Bra personlig utrustning är viktigare!

Rekommenderar R&G Racings kraschpuckar om du ska ha några.
Mitonga säljer dom i Malmö, annars kan du beställa direkt från http://www.rg-racing.com/

:tummenupp

Fluffig skrev:
Hurra

Kraschpuckar etc?
Ähhhh... ta det lungt, skit i hur andra kör och använd ditt eget sunda förnuft så händer inget. Tror inte nån tycker det är coolt att vurpa så du kan vara bromskloss så mycket du vill. Ha kul först o främst. Tveka inte att hjälp av dom duktiga föråkarna. Kurvis, Busberra, Corben (ja... ni läser rätt), Ronny m.fl. så lösre allt sig.

Fluffig skrev:
Hurra

Kraschpuckar etc?
Har du kört bana förut, om inte så måste vi fixa en intro. i dagsläget körs bara gul, röd och vit grupp, men det löser sig ska du se.

Det finns gott om folk som gärna visar spårval och hjälper till, du behöver inte vara nervös, det är alltid en bra stämmning på SRW.

GSXR1100R skrev:
Har du kört bana förut, om inte så måste vi fixa en intro. i dagsläget körs bara gul, röd och vit grupp, men det löser sig ska du se.

Det finns gott om folk som gärna visar spårval och hjälper till, du behöver inte vara nervös, det är alltid en bra stämmning på SRW.

Hade varit kanon om intro-grupp hade körts då ej heller jag kört bana tidigare. Kan vara bra med lite undervisning i språval osv, men är det inte snitslad bana. Borde ju klara då i så fall :gnissla

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026