SSemse, sturup söndag 4 juli.

Trevlig dag igår.

Varmt, svettigt och kokhett innanför skinnstället. Jag tror att jag drack 1,5 liter vatten per paus. Ja, och det var ju i alla fall inga problem med att man inte fick ordentlig värme i däcken... :rolleyes:

Tack för trevligt sällskap Peder. :tummenupp

Trevlig dag igår.

Varmt, svettigt och kokhett innanför skinnstället. Jag tror att jag drack 1,5 liter vatten per paus. Ja, och det var ju i alla fall inga problem med att man inte fick ordentlig värme i däcken... :rolleyes:

Tack för trevligt sällskap Peder. :tummenupp

Tack själv :tummenupp

Nä... det blev faktiskt lite slirigt i slutet av passen. Och som det ser ut nu blir det ännu varmare nästa helg :gnissla

P.S Hoppas den där sista kraschen i vår grupp slutade väl? Har du hört något Maverick???

Tack själv :tummenupp

Nä... det blev faktiskt lite slirigt i slutet av passen. Och som det ser ut nu blir det ännu varmare nästa helg :gnissla

P.S Hoppas den där sista kraschen i vår grupp slutade väl? Har du hört något Maverick???

den äldre mannen som fick framhjulssläpp klara sig bra, hans hoj va helt förstörd men han mådde under omständigheter bra. Jinnarp har kommit hem från sjukan idag och är blåslagen men mår bra, läste jag på facebook ej pratat med han själv.

den äldre mannen som fick framhjulssläpp klara sig bra, hans hoj va helt förstörd men han mådde under omständigheter bra. Jinnarp har kommit hem från sjukan idag och är blåslagen men mår bra, läste jag på facebook ej pratat med han själv.

Skönt att höra :tummenupp

hmm du är ÄLDRE än mig + jag ska ha min första sturup körning nu på söndag den 11/7

inget att bry sig om, gubben e bara avis att han inte vågar köra på bana. ska bli riktigt roligt att se er på söndag. KUL att fler hbgare vågar sig utanför ert eget territorium, bra jobbat Riddick. ;) :tummenupp

inget att bry sig om, gubben e bara avis att han inte vågar köra på bana. ska bli riktigt roligt att se er på söndag. KUL att fler hbgare vågar sig utanför ert eget territorium, bra jobbat Riddick. ;) :tummenupp

Åja.. nu ska ju inte jag ta åt mig hela äran. Men nog är det kul :)

vi cs på Söndag.....
du får gärna baka några bullar till oss hbg:are vi blir 4 st :krama

My bad:rolleyes: visste bara att han var på nån bana... Skönt att höra att det inte var han då, Med den kroppsbyggnaden kan det aldrig sluta väl med marksyningar:D

Hmm visste inte att du kollade in min kropp :D är upptagen nu som du vet :krama

Last edited:
vi cs på Söndag.....
du får gärna baka några bullar till oss hbg:are vi blir 4 st :krama

Hmm visste inte att du kollade in min kropp :Dcccär upptagen nu som du vet :krama

vad skulle jag göra? hahahah vad är d för något?

tror inte du kommer vara sugen på bullar om d blir så varmt som riddick förutspår. kan bidra med en slang o vatten i så fall. :tummenupp

Ap ap ap ap... jag är utanför Hbg ofta!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa