SSemse, sturup söndag 4 juli.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Bokade mig till körning på SRW kommande söndag. Finns 13 platser kvar i röd och 21 i vit grupp.

Någon mer?

Kul.. jag tänkte också köra... avvaktar bara en säkrare väderprognos. Men det ser lovande ut just nu :banana

Last edited:
Last edited:
Brukar du köra ner eller hyra släp? Själv hade jag föredragit släp men har ingen dragkrok :gnissla

Till knudan brukar jag släpa hojen. Till SRW har jag alla gånger kört. Dock är det sååå mycket skönare att släpa dit hojen. Skönt att komma i vanliga kläder, ha med verktyg och prylar och så.

Jag har bil med krok och tillgång till släp. Om jag kör med släp, ska du vara med på halva?

Till knudan brukar jag släpa hojen. Till SRW har jag alla gånger kört. Dock är det sååå mycket skönare att släpa dit hojen. Skönt att komma i vanliga kläder, ha med verktyg och prylar och så.

Jag har bil med krok och tillgång till släp. Om jag kör med släp, ska du vara med på halva?

Gärna det :tummenupp

250:n då förmodar jag :tummenupp

Precis. Provar en ny tvåtaktsolja.
Tvåtaktsolja är ju inte olja i ordets vanliga betydelse. Moderna tvåtaktsoljor är estrar eller dubberestrar. För den som kommer ihåg den organiska kemin från gymnasiet är ju en ester det som används som kemisk konstgjord smak eller lukttillsats.

Den tvåtaktsoljan jag nu använder luktar jordgubb. Sommardoft. :)

Tänkte också köra den 4:e. Har aldrig kört med 1000 cc runt lilla Sturup men det ska väll gå. Får bli 2:ans växel hela varvet runt. :)

\Masonit

Hahhaha va trevligt, så vi ska få gå runt o bli sugna på jordgubbar hela söndagen!? :D :D

KOM IGEN HBG.are!! Boka er nu!! :tummenupp

Precis. Provar en ny tvåtaktsolja.
Tvåtaktsolja är ju inte olja i ordets vanliga betydelse. Moderna tvåtaktsoljor är estrar eller dubberestrar. För den som kommer ihåg den organiska kemin från gymnasiet är ju en ester det som används som kemisk konstgjord smak eller lukttillsats.

Den tvåtaktsoljan jag nu använder luktar jordgubb. Sommardoft. :)

Så där ja.. Då va man bokad och klar :yoparty 6 platser kvar i röd grupp, 17 platser kvar i vit...

Sturup Raceway 4, 11, 18, 25 Juli 12:00 - 16:00

Hållpunkter för dagen:

10:45 Grindarna öppnas
11:00-11:35 Anmälning öppnar/stänger
11:30 Flaggvaktsmöte
11:40 Förarmöte
12:00 Första gruppen går ut

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa