SSEMSE Gocart-race ...

majtii skrev:
Viktade bilar?
Annars blir det inga fler ostburgare tills dess... :4skrika
Men majtii... du väger väl under 90 pannor?
Enl. säkra källor så ligger idealvikten för förare + evt. vikter i kartarna på RaceHouse strax under 90 kg. Max grepp i kurvorna viktigare än max hastighet på rakan. Som vanligt..... :rolleyes:

Jag började "Beach 2006" för fyra veckor sen för att vara optimal inför RH! :tungan

Seså! Släpp nu platser för oss olyckliga själar som inte haft medlemskap 2005!
:4skrika

Hahaha.. ska corben dallas köra så blir det extra roligt. Bildbevis, jajamensan...

Bifogat

• corben-byte_med_text.jpg
    corben-byte_med_text.jpg
    92.3 KB · Visningar: 167
Maverick_ou812 skrev:
Nedräkningen har startat och ursäkterna börjar redan hagla:

Maverick_ou812 - kasst vänsterknä efter turen runt silverpålen på Etagé igår. :död

Det betyder att höger knä är helt. Du kan därmed hålla nere gaspedalen i botten och blir därmed friskförklarad av mig.:tummenupp

Det känns säkert bättre redan imorgon.:)

Själv har jag spräckt trumhinnan under en innebandy match. Trodde inte det var möjligt. Blev träffad rakt på örat av en motståndares armbåge. Maximal otur antar jag. Ska köra med öronproppar. Hoppas att det hjälper då jag inte vill få några bestående men.

Vet inte om du såg mitt svar på Helsingborgsforumet där jag tackade för den lysande vägbeskrivningen. Vore tacksam om du raderade mitt mobil nr ur ditt citat där. Jag tänkte ta bort det under morgondagen nämligen och misstänker att det kommer att leva vidare i ditt citat.

Är det någon här som vill åka med ner till Malmö från Helsingborg under morgondagen är det bara att slå en signal på det telefon nr jag satt upp under gocart tråden på ROH.

Tackar för ett, i vanlig ordning, väl roddat arrangemang :tummenupp
Kul att Styrelsen efter alla år lyckades vinna med en bländade jämn o snabb körning (207 varv)!
…vidare visade det sig, som förutsätt, att eftermiddagsgazzarna var BETYDLIGT bättre än förmiddagsamatörerna :D

/Lag 7 med 205 varv

(Hade inte Jimmyretta torpederat vårt lag med motorstopp som följd så.....) :7peta :hihi

Robz skrev:
Tackar för ett, i vanlig ordning, väl roddat arrangemang :tummenupp
Kul att Styrelsen efter alla år lyckades vinna med en bländade jämn o snabb körning (207 varv)!
…vidare visade det sig, som förutsätt, att eftermiddagsgazzarna var BETYDLIGT bättre än förmiddagsamatörerna :D

/Lag 7 med 205 varv

(Hade inte Jimmyretta torpederat vårt lag med motorstopp som följd så.....) :7peta :hihi

:bow gör jag för din emineta varvtid! Robz rokkar....

Robz skrev:

Hade inte ditt lag bestått till 50% av redan inkörda folk så... :hihi

Själv så prenumererar jag på fjärdeplatser. 2 på en dag är en för mkt känns det som. Speciellt när det är under 10 sekundersmarginalen bägge gångerna.
Men jag gör som vanligt o skyller på Jane. :tungan

Kul som tusan, fast lite öm både här och där. :näsblod
Tackar för att ni alla gjorde denna dagen till en toppen dag. Ett speciellt tack till styrelsen som fixat allt kanon som vanligt. :bow
Vill även grattulera alla som tog förstapris. :tummenupp

Andra plats är första förlorare. (Vågar säga så när jag själv tog en andraplats)

Vill också tacka för ett trevligt arrangemang och kan konstatera att en 4:e plats i e.m. rejset faktiskt var ganska bra med tanke på förutsättningarna:

Maverick_ou812 - kasst vänsterknä efter turen runt silverpålen på Etagé i fredags
Harmon Rabb - Spräckt trumhinnan under en innebandy match. Körde med öronproppar.
Corben Dallas - jätte jätte jätte trött efter att ha kört hela förmiddagen.

Man kan ju undra vad Tuben o Jimmyretta har för ursäkter särskilt efter deras uttalanden tidigare....

Jimmyretta skrev:
Betalad och klar :whip här ska piskas... :yoparty

//J(cart)

Tuben skrev:
Jag och HolyRider e anmälda sön 20/11 14.30 - 18.00 så kom igen och anmäl er på www.sydskanesemse.nu så vi kan knäcka gubbarna i RR .

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Man kan ju undra vad Tuben o Jimmyretta har för ursäkter särskilt efter deras uttalanden tidigare....

Inga ursäkter, vill bara tacka alla för en trevlig eftermiddag och ett kanon event som vanligt i SSEMSE´s regi.
Bra kört av styrelsen :tummenupp

Gott kört av alla

// J

Resultattavlor

Här kommer reultaten för båda gårdagens race

Bromsarna vann första racet.
Styrelsen vann andra racet.

Bifogat

• resultat race ett.jpg
    resultat race ett.jpg
    136.9 KB · Visningar: 72
  • resultat två.jpg