Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han skulle ha svårt i STCC eller hur var det nu?Chris Ash skrev:2444804Stiggy trea, det var som fasen...gött jobbat!
Jag fattade aldrig varför inet Yamaha gjorde mer för att behålla Sofuoglu för han kommer bli en bra SS/SBK-förare.gthyni skrev:2447315Ungturken har verkligen fått luft under vingarna
detsamma gäller gam-svensken
![]()
Verkligen bra!Lord Melchet skrev:2447338Alex Lundh blev 5:a i STK 600.
Sehr Gut !![]()
Ja, sist han körde mot Veidec-motstånd fick både han och Harms fetstryk av Backlund. Fast just det ja, det var ju inte på allvar, eller hur lyder den officiella bortförklaringen?Gustav O skrev:2445142Han skulle ha svårt i STCC eller hur var det nu?
valmers skrev:2448397Ja, sist han körde mot Veidec-motstånd fick både han och Harms fetstryk av Backlund. Fast just det ja, det var ju inte på allvar, eller hur lyder den officiella bortförklaringen?
På torrt var de överlägsna men i regnet fick de stryk. Över en hel säsong tror jag att Johan skulle vinna STCC.valmers skrev:2448397Ja, sist han körde mot Veidec-motstånd fick både han och Harms fetstryk av Backlund. Fast just det ja, det var ju inte på allvar, eller hur lyder den officiella bortförklaringen?
Gustav O skrev:2449696På torrt var de överlägsna men i regnet fick de stryk. ....
Givetvis skulle han vara skyhög favorit, men han skulle få en rejäl match av främst Micke Nilsson.Gustav O skrev:2449696På torrt var de överlägsna men i regnet fick de stryk. Över en hel säsong tror jag att Johan skulle vinna STCC.
Jag var där hela helgen. Att dominera friträningar och kval vinner man inga race på, även om det var imponerande att se. Vad folk glömmer är att Johan och Robbin körde 1.07-tider på SS-hojar med +140 bhp. Micke Nilsson körde, och kör, 1.07-tider med STK-hojen.Chrille skrev:2450574Konstigt att alla väljer att glömma bort den första delen av den helgen på Åsen.
När jag kom dit på söndagen hörde jag folk prata om "formationskörning" av banans klart snabbaste två förare. Det flesta var skärrade över hur lätt allt såg ut.
Men sen kom regnet och det som hände då var nog det häftigaste jag har sett. Dock tror jag på Gustavs teori om vad en hel säsong skulle innebära. Jag tror det hade fått Cralles dominans att framstå som blygsam...
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |