SS VS STD Nu ska det avgöras, en gång för alla.

Kobbe skrev:
Jag är inte elak men sanningen svider ibland :näsblod
Det här är ju det sista racet i år, sen är det en lång vinter när den största skammen hiner lägga sig. Sen är det ju bara att fortsätta på den vägen du redan är inne på. En värstinghoj med mycket blingbling så ser du i alla fal snabb ut i depån.

:( Nu är jag ju helt förstörd jag kommer inte orka åka ut till depån ens ju...jag vet ju att jag kommer få styrk för det har ju du sagt och allt du säger är ju sant :mad: Näru gubben så lätt ska det inte bli för dig. 1 liter olja i gaffen på kawan sen djäflar :yoparty fy fan vad kul det kommer att bli att se dig kräla i ursäkter om Kawans överlägsna chassi och andra patetiska saker :arsele

Nu har du nog glömt bort att inte är en hård och tuff pappersbruksarbetare längre. Du har ju blivit en långsam mjukis som sitter och eldar lite sopor. :brinnerup

Kobbe skrev:
Nu har du nog glömt bort att inte är en hård och tuff pappersbruksarbetare längre. Du har ju blivit en långsam mjukis som sitter och eldar lite sopor. :brinnerup

mmmm det är jätte hårt att stå vid en RULLMASKIN :fatta! . Du att angripa mitt jobb är fan lägre än glocalnet :7peta

Kobbe ta och ring, mig kom på att jag gjärna skulle ta ut min fylla+mat i förtid. Har jäklit dåligt med pengar och har lite sprit sug. Onsadag kväll kanske???

ps detta är inlägg har lite allvar i sig ds

ecce skrev:
Kobbe ta och ring, mig kom på att jag gjärna skulle ta ut min fylla+mat i förtid. Har jäklit dåligt med pengar och har lite sprit sug. Onsadag kväll kanske???

ps detta är inlägg har lite allvar i sig ds
Mat & sprit blir det den 5/11 vet du väl :fyllisar

Kobbe din :mad: Ok nu är det fan krig :kulspruta . Att lägga laxermedel i min öl är fan inte godkänt...långt i från...ok din pussy :katt , om jag vore dig skulle jag kolla extra nog vad du stoppar i dig nu.

Kobbe att försöka göra mig sjuk och slö innan tävling funkar inte, nu får vi allt köra med fair play här. Förtal och annat måste genast upp höra.

björn

Ps har du fått dit dinna kitgaffelben änu?? ds

Last edited:
Nu är KitFulKawan lastad KITstället med. Imorrn smäller det Kobbe så det är lika bra att du går på muggen ordenkligt så du inte gör på dig imorrn :rofl

björn

Lägesrapport från Sviestad: Ännu har inte någon av kombatanterna varit synliga :hihi
Om någon låg i något lecahav för att kolla läger på landningzonen så gömde dom sej väl.
Vi får väl se imorgon när dom vågar visa sej i vilken form grabbarn aoch hojarna är....
Stämmer Mad Moose TT-rapport om i vilken form dom befinner sej? :tungan
I morgon ska det avgöras vem som är bäst :banana

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna