SRW med sydskånes 24/7

En fråga, ingår mat på denna körningen eller bara på heldagarna?
Bara på heldagar.

Sturup Raceway 13:00 - 17:00
11:45 Grindarna öppnas
12:00-12:35 Anmälning öppnar/stänger
12:30 Flaggvaktsmöte
12:40 Förarmöte
13:00 Första gruppen går ut

Maaaah...... Feta rubriker på vilket skitväder vi kommer få in:rolleyes:
Blir det ett vått Race igen!?
ja flippar ut.................:huvet

Ser ut som de blir bra väder , iaf där jag har kollat

Du e inte vid medlhavet nu va? haha. Jag ser inget annat än en massa pölar överrallt:6surkart

Vet inte hur många gånger jag varit på SRW och haft regnmoln hängande runt om både i söder, väster, norr och öster men knappt fått en droppe på banan.
Jag tror på torrt!

ja det får gärna regna dääärborta ifrån ... :)
Så man hoppas på det du beskriver...

Last edited:
Vet inte hur många gånger jag varit på SRW och haft regnmoln hängande runt om både i söder, väster, norr och öster men knappt fått en droppe på banan.
Jag tror på torrt!
Jävla skit www.dmi.dk, www.yr.nu och www.klart.se!!! :mad:
Til och med radarbilden visade fel idag. :huvet

Tack för sällskapet, Damma, Kimi, teXmeX, Oas, FunkyFreak och gtrpro med flickvän!

P.S. gtrpro, du vet att man inte kan köra så där fort med en mini Hornet i regn.... :eek::va D.S.

P.S. 2. Vilket jävla bra jobb ni alla gjorde idag Ripster! :tummenupp D.S. 2.

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: GT

Tack för sällskapet, Damma, Kimi, teXmeX, Oas, FunkyFreak och gtrpro med flickvän!

P.S. gtrpro, du vet att man inte kan köra så där fort med en mini Hornet i regn.... :eek::va D.S.

Tack själva, det var grymt kul att få prova på en ny bana.
Skönt att tältet var uppskattat också. :)

Maverick, ha då i åtanke att jag körde pass 2-3 med dyngsura stövlar, dvs extra vikt. Du skulle se mig med torra stövlar! :banana

Vi som tackar! :tummenupp
Gött o se er gubbz!
Ja fick iaf stövlarna mjuka och benen i skinnstället sitter perfekt nu.
De var en intressant bana, så nu har man kläm på Knudan och SRW.. godie godie fine fine. Tredje gången gillt nudå så man kan få dra ut beamern ordentligt nästa gång.

Var skoj o få träffa dig Ripster. jag kolla ju efter en rullstol vaf**n.. men där kom du på stylltor i shjortz, din varmpanna:D:arsele:krama. Och tack för idag och alla andra som ställde upp idag:klappar:tummenupp

Den lille killen på bebishojen är inte helt oäven.

Hrrmfff:mad:

Jag vill också vara med. :( Nästa år kanske? Ni måste ju ha ett rundningsmärke så ni kan räkna varvningar... :tuttar :yoparty

:D

Ska f-n bo så långt bort från det roliga... :gnissla :huvet

Ja många tycker det är jobbigt att inte bo granne med mig, men det finns inte plats till alla:rolleyes:

Tack själva, det var grymt kul att få prova på en ny bana.
Skönt att tältet var uppskattat också. :)

Maverick, ha då i åtanke att jag körde pass 2-3 med dyngsura stövlar, dvs extra vikt. Du skulle se mig med torra stövlar! :banana

Och regndäck din mupp!!:D
var kul o se dig ifrån tornet.... en efter en drog du, sen var det Maverick's tur o få en :arsele i hundranitti:D

Tackar också för sällskapet grabbar och gtrpro fru! De va blött o lite för svalt men tältet o framförallt värmen från alla inblandade de gjorde susen! Ser framemot nästa körning:tummenupp

*/ ?>
Back