SRW crasch - Tack alla som hjälpte till!

Gula faran skrev:
Jätteskönt att du klara dig bättre än hojen... den ser riktigt mosad ut!!!

Den var ju så fin bara några minuter innan när vi stog o jämförde lill kawa o stor kawa... hoppas du hittar en ny lika fin!!!! :tummenupp

vad hemska saker kan hända snabbt :(

Se där. Ytterligare en minnesbild från kvällen som dök upp. :)
Det kom jag inte heller i håg något av, men nu minns jag. Tack för hjälpen!
Minnet är väl inte helt raderat. Bara lite krypterat. Man får väl se vad som mer dyker upp.

Vi får se vad som händer med maskinen. Ev. skaffade jag mig lite vintersysselsättning. Fast jag har tyvärr extremt dåligt med tid tills efter årskiftet någon gång... :huvet

Ah, fast jag hade ju några timmar på söndag kvällarna reserverade lite framöver så där finns ju en lucka... :rolleyes:

Din hoj ser rätt så mulad ut, jag har en ZXR750R 93:a SBK till salu, du kan få den billigt, går dock ej att regga, du får köra i Vit grupp med den på SRW utan licens.

*143 RWHP
*WP gaffel
*Öhlins i bak
*Mavric fälgar + extra
*Extra KK

GSXR1100R skrev:
Din hoj ser rätt så mulad ut, jag har en ZXR750R 93:a SBK till salu, du kan få den billigt, går dock ej att regga, du får köra i Vit grupp med den på SRW utan licens.

Intressant det där. :tummenupp
Jag funderar på det. Det blir ju lite mer komplikationen med släp också vidare. Men jag har ju en registrerad. Kanske kan man merga på något sätt... Klart värt att kolla upp.

PM på väg...

Precis som gula faran så hade vi stått o snackat ZXR + strypning av förgasare strax innan. Då jag själv varit stolt ägare till en dito ZXR. Var en av de första som kom över krönet och såg förödelsen. Kunde dock ej se vart du hade landat. :brinnerup Därför står min Fireblade prydligt parkerad på banan på ett av Canolys foto, då jag stannat för att se vart f-n Du tagit vägen....

Ville bara hjälpa dig med minnet och säga krya på dig :)

=MAVIA= skrev:
Precis som gula faran så hade vi stått o snackat ZXR + strypning av förgasare strax innan. Då jag själv varit stolt ägare till en dito ZXR. Var en av de första som kom över krönet och såg förödelsen. Kunde dock ej se vart du hade landat. :brinnerup Därför står min Fireblade prydligt parkerad på banan på ett av Canolys foto, då jag stannat för att se vart f-n Du tagit vägen....

Ville bara hjälpa dig med minnet och säga krya på dig :)

Tack.
Den diskussionen var faktiskt en av de minnesfragmet som fanns kvar. Måste varit en viktig diskusion ;)
Kommer också ihåg att jag diskuterade film med någon jag inte känner vid namn/alias. Som vi sa (om du ser det här) ta gärna med den till nästa körning. Jag kommer tittar. :tummenupp

Det var inte meningen att skrämmas. Det såg väl ut som en rejäl smäll har jag förstått.

Mange_H skrev:

Tack. Känner mig redan ganska ok.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma