Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Modifier skrev:Fick en fet varning på skärmen ?,någon som har tips på något progam
jag kan köra från nätet ?
/j
Modifier skrev:drpg ner spysweeper, det hittade lite trojanska osv men när jag skulle plocka bort dom så var tvungen att köpa programmet först.
testar nu Antivir personal edition....
/j
Modifier skrev:Edit: går typ inte att göra något med alla filer som programmet hittade ??
bara piper till ,sen kan man välja en del olika alt men det verkar inte hända mer än så...har någon jäkla toolbar kvar när man startar explorer ?
/j
Modifier skrev:drpg ner spysweeper, det hittade lite trojanska osv men när jag skulle plocka bort dom så var tvungen att köpa programmet först.
testar nu Antivir personal edition....
/j
Edit: går typ inte att göra något med alla filer som programmet hittade ??
bara piper till ,sen kan man välja en del olika alt men det verkar inte hända mer än så...har någon jäkla toolbar kvar när man startar explorer ?
/j
ozeo skrev:gå in o kika om de e någe okända program på:
lägg till eller ta bort program , i kontrollpanelen.
där fick jag bort en toolbar en gång![]()
. Kul när ett program som följer med burken slutar fungera efter bara ett par veckor även fast det uppdaterades lite hela tiden 
Magz skrev:Kör McAfee Antispyware först och rensa det grövsta. Sen tankar du avast antivirus och efter installationen så kan du välja att den ska köra en scan vid omstart. Då plockar den bort allt resterande skit innan windows kommit igång. Se också till att uppdatera programmet direkt efter installatinoen. Det går dessutom att regga gratis som "home edition" men fungerar också utan att regga sig de första 60 dagarna. Rekomenderas varmt, har aldrig haft några problem med det! Bytte till avast när mitt "panda antivirus" började krångla. Det visade sig att "panda" var infekterat med 3 olika virus. Kul när ett program som följer med burken slutar fungera efter bara ett par veckor även fast det uppdaterades lite hela tiden
![]()
Den som söker, han letar.Modifier skrev:ok ,vart hittar jag mcafee anti?....
/j
acura skrev:Den som söker, han letar.
Den late/dumme letar inte, han frågar på SH.
Vad sågs om att göra en google på programmet eller kolla på download.com? Typ kanske första träffen på google men det är en knasig värld vi lever i där alla ska ha allt serverat och inte ens kan fråga i rätt sektion på fel forum.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |