FinskaNinjan
Back to 1000cc..
Hittade dessa, det står ju r6 på kåporna men kom det inte en uppdaterad r6 i år? kanske det är en r1?
http://i6.photobucket.com/albums/y234/Hammythecanman/06R62.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y234/Hammythecanman/06R6.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a254/rezoob/b6v5zs.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a254/rezoob/b6v5ol.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y234/Hammythecanman/06R62.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y234/Hammythecanman/06R6.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a254/rezoob/b6v5zs.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a254/rezoob/b6v5ol.jpg