Spyke skinnställ

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Tänkte tipsa om billiga skinnställ hos www.piteamc.se, säljer ut 02 modeller för 5000:-. Har beställt ett race ställ (sista) men det finns delade kvar. Tyckte priset var helt kanon. :tummenupp

von reisen skrev:
Tänkte tipsa om billiga skinnställ hos www.piteamc.se, säljer ut 02 modeller för 5000:-. Har beställt ett race ställ (sista) men det finns delade kvar. Tyckte priset var helt kanon. :tummenupp

Finns bara 2st kvar nu, jag köpte det till vänster på bild alldeles nyss så dom 2 till vänster finns kvar för 5000:- st

EDIT: Jag köpte det till höger...sorry my bad

Bifogat

• IMGP0275.JPG
    IMGP0275.JPG
    81.2 KB · Visningar: 136
Last edited:
walste skrev:
Finns bara 2st kvar nu, jag köpte det till vänster på bild alldeles nyss så dom 2 till vänster finns kvar för 5000:- st
ehhhh *host, host* om du köpte det till vänster... hur kan då de två till vänster finnas kvar :7peta :hihi

Tyvärr får man väl säga, finns det snart ett helt att köpa igen jag var för fet för mitt :4skrika . Det passar någon som är ca 1,70 och runt 70 kg. Race ställ ska ju vara tajta men min tjej höll på att garva ihjäl sig när jag krupit i stället, det var inte ens nära att det skulle gå att stänga.(väger prick80kg) :gnissla
Stället verkade djäkligt schysst annars..

Bifogat

• Spyke 1..JPG
    Spyke 1..JPG
    77.1 KB · Visningar: 78
  • Spyke 2.JPG
    Spyke 2.JPG
    83.7 KB · Visningar: 75
Last edited:
von reisen skrev:
Tyvärr får man väl säga, finns det snart ett helt att köpa igen jag var för fet för mitt :4skrika . Det passar någon som är ca 1,70 och runt 70 kg. Race ställ ska ju vara tajta men min tjej höll på att garva ihjäl sig när jag krupit i stället, det var inte ens nära att det skulle gå att stänga.(väger prick80kg) :gnissla

vad var det för storlek på stället du köpte???

von reisen skrev:

Lite större. Lite torrare. Husaberg orginaldräkt :

Länk
:rofl

TrådlyftAB

Har hittat ett beggat spyke-ställ, likadant som dom på bilderna i storlek 52. Är det onödiga bensinpengar att åka och testa det när jag är 185 cm och väger 66 kg, dvs är det för stort? Känns som det blir tröja och byxor under som kompesation.

Back