von reisen
Snacka går ju...
Tänkte tipsa om billiga skinnställ hos www.piteamc.se, säljer ut 02 modeller för 5000:-. Har beställt ett race ställ (sista) men det finns delade kvar. Tyckte priset var helt kanon. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
von reisen skrev:Tänkte tipsa om billiga skinnställ hos www.piteamc.se, säljer ut 02 modeller för 5000:-. Har beställt ett race ställ (sista) men det finns delade kvar. Tyckte priset var helt kanon.![]()
ehhhh *host, host* om du köpte det till vänster... hur kan då de två till vänster finnas kvarwalste skrev:Finns bara 2st kvar nu, jag köpte det till vänster på bild alldeles nyss så dom 2 till vänster finns kvar för 5000:- st
420 skrev:Men dom är ju delade ju![]()
von reisen skrev:Tyvärr får man väl säga, finns det snart ett helt att köpa igen jag var för fet för mitt. Det passar någon som är ca 1,70 och runt 70 kg. Race ställ ska ju vara tajta men min tjej höll på att garva ihjäl sig när jag krupit i stället, det var inte ens nära att det skulle gå att stänga.(väger prick80kg)
![]()
Stället verkade djäkligt schysst annars..
von reisen skrev:Tyvärr får man väl säga, finns det snart ett helt att köpa igen jag var för fet för mitt. Det passar någon som är ca 1,70 och runt 70 kg. Race ställ ska ju vara tajta men min tjej höll på att garva ihjäl sig när jag krupit i stället, det var inte ens nära att det skulle gå att stänga.(väger prick80kg)
![]()
Stället verkade djäkligt schysst annars..
Missade visst det, det var storlek 50.walste skrev:vad var det för storlek på stället du köpte???
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |