Spyball-larm, kostnader

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Spräckt ram :(
Någon som vet var man kan få Spyball larm installerat för en rimlig peng (läs billigast) i Stockholm? Jag har ringt runt några (dinmc, mcpoolen) men det är svårt att ringa de man inte vet installerar. Om ngn redan har gjort denna efterforskning så skulle det uppskattas att få tips!
/Thelinski

Någon som vet var man kan få Spyball larm installerat för en rimlig peng (läs billigast) i Stockholm? Jag har ringt runt några (dinmc, mcpoolen) men det är svårt att ringa de man inte vet installerar. Om ngn redan har gjort denna efterforskning så skulle det uppskattas att få tips!
/Thelinski

Prova med Fabbe på Södermontage. Finns på tel 070 179330 eller www.sodermontage.se

Jag lämnade in hojen hos Complete Car i Huddinge, kostade 3500 monterat å klart och tog en dag att få monterat, snyggt å fint! :tummenupp

Och funkar bra fortfarande gör det också! :tummenupp
Var ju några i en Volvo 245 som pillade på hojen i höstas, men de försvann i en j-kla fart när Mr Spyball började yla.. Osis att jag inte hann se vilket regnr det var. :gnissla (Men bilen kanske var stulen iofs..)

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back