dMaN24
En sån där utlänning..
Utbytesmotor alla dagar i veckan (om de är förhållandevis vanliga vill säga, här i Swe är inte CB350 den vanligaste hojen direkt).
I bästa fall kanske du kan få någon svensk tusing som plåster på såren om du lämnar in hojen i inbyte, och en beggad motor kan du kanske få för 2000-4000 tusen. Vad är hojen värd (dvs vad skulle du få för att sälja den inom en hyfsat snar framtid)?
Edti: http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=...e+cb350&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
Snudd på gratis. Lätt operation att byta motor (om man kan lyfta in/ur utan att ta isär helt).
Var det den specifika Banditen han rekommendera? Den hade gått 8800 mil, då är du snart där igen. Finns nog en anledning att han "erbjuder" den till dig, ingen lättsåld hoj med de milen.
Sant. Banditen har stått i snudd 1½ år, om jag inte missminner mig. Men så är den grundligt genomgången. Och 3 månaders garanti är inte fy skam.
Som min är just nu så skulle jag väl knappt få 100-150 euro för den. Han erbjuder 700. Skulle jag fixa upp den, så skulle jag max få 5-600.
Personligen så hade jag valt Suzukin. Det är ju en maskin man kan ha lite roligt med till skillnad från en 350 från -88.
Men jag vet ju inte vad du ska ha hojen till förstås.
Ragga brudar såklart.
Och transportmedel. Samt åkaforthoj.. ehm.