Andersson turbo
Turbotok
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
SOPPA ÖVER ALLT
Efter att ha hållit på nästan hela dagen med att få spridarna att ge lika mängd ( inte första gången heller)
Nåja 4an haltar med ca 5 % men nöjd ändå
monterar och provkör hojen ( den har nu fått ny cylinder å kolvar för åttonde gången minst)
Som sagt monterar å kör ( allt luktar nu bensin mest jag)
Hojen går skitfint , börjar mappa den i bänken ( nån klåpare hadde mappat den innan)
Går skitfint är uppe på 40% trottel då fanskapet börjar gå på 3
Ur med 1ans stift , Vevar runt på starten en STRÅLE med bensin upp i taket och upp i armhålan , Nån som vet hur mycke det svider med soppa i armhålan?????
Lossar spridarna 1 ans spridare RINNER rakt igenom utan att ens ha soppatryck
Kan nån komma hit å kassta mina spridare så långt att dom inte går att hitta igen
Borde ha gjorts får flera år sedan, Då kanske man hadde sparat några cylindrar å kolvar
FÖLJDFRÅGA = Nån som har STORA spridare som ligger ?? 600-750 cc

Bild på före å efter rengöring och genomblåsning med bensin (med olja i)
Efter att ha hållit på nästan hela dagen med att få spridarna att ge lika mängd ( inte första gången heller)
Nåja 4an haltar med ca 5 % men nöjd ändå
monterar och provkör hojen ( den har nu fått ny cylinder å kolvar för åttonde gången minst)
Som sagt monterar å kör ( allt luktar nu bensin mest jag)
Hojen går skitfint , börjar mappa den i bänken ( nån klåpare hadde mappat den innan)
Går skitfint är uppe på 40% trottel då fanskapet börjar gå på 3
Ur med 1ans stift , Vevar runt på starten en STRÅLE med bensin upp i taket och upp i armhålan , Nån som vet hur mycke det svider med soppa i armhålan?????

Lossar spridarna 1 ans spridare RINNER rakt igenom utan att ens ha soppatryck
Kan nån komma hit å kassta mina spridare så långt att dom inte går att hitta igen
Borde ha gjorts får flera år sedan, Då kanske man hadde sparat några cylindrar å kolvar
FÖLJDFRÅGA = Nån som har STORA spridare som ligger ?? 600-750 cc

Bild på före å efter rengöring och genomblåsning med bensin (med olja i)