Spray angående begränsningar ..

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Asså jag kan ju inte va den enda här på sporthoj som har fått en varning ifrån spray?
Jag har mailat med Spray även pratat med dom några ggr:

Kund (Patrik) 2006/03/20 19:44
Jag tycker det är ganska fult av er att ljuga för att inte skrämma iväg kunder!!Hur kan ni Skriva "Hastigheten 24 Mbit/s är för dig som vill ha uppkopplingen utan begränsningar" i eran produktinfo för 24mbit men ändå är det begränsat till 50gb mån !!Jag blev ganska chockad när jag fick ett brev av er att jag ligger "långt" över maxförbrukning per kalendermånad,hur kan jag ha missat en sån viktig grej,det här måste stå ieran produktinfo ifrån början,detta ska man inte behöva leta sej till i "särskilda villkor" Njee,jag kräver en ursäkt för jag känner mej lurad//Patrik

Svar (Per Björk) 2006/03/22 15:19
Hej.
Allt detta står i avtalet och det är de som gäller. Sedan det som står på våran hemsida att de är utan begränsningar menas att det går fort osv. Men sedan så är det en gränns där på 50 gig i månaden.
Med vänliga hälsningar
Per Björk, Spray

Kund (Patrik) 2006/03/23 07:41
Jo det har jag fattat att man kan läsa sej till
det,men en sådan grej måste ju stå klart och
tydligt i eran produktinfo att det är begränsat
och inget annat.

Svar (Per Björk) 2006/03/24 14:45
Hej igen.
Ja det borde det igentligen göra. Jag ska kolla upp detta och se om det går att göra en förändring på.
Med vänliga hälsningar
Per Björk, Spray

Om dom nu skriver 24mbit max 50gb upload/download per månad undrar hur många som nappar på det haha :huvet

Ialf så har jag sagt upp mitt hos Spray så dom får skriva vad dom vill :tummenupp

Exup skrev:
Asså jag kan ju inte va den enda här på sporthoj som har fått en varning ifrån spray?
Jag har mailat med Spray även pratat med dom några ggr:

Kund (Patrik) 2006/03/20 19:44
Jag tycker det är ganska fult av er att ljuga för att inte skrämma iväg kunder!!Hur kan ni Skriva "Hastigheten 24 Mbit/s är för dig som vill ha uppkopplingen utan begränsningar" i eran produktinfo för 24mbit men ändå är det begränsat till 50gb mån !!Jag blev ganska chockad när jag fick ett brev av er att jag ligger "långt" över maxförbrukning per kalendermånad,hur kan jag ha missat en sån viktig grej,det här måste stå ieran produktinfo ifrån början,detta ska man inte behöva leta sej till i "särskilda villkor" Njee,jag kräver en ursäkt för jag känner mej lurad//Patrik

Svar (Per Björk) 2006/03/22 15:19
Hej.
Allt detta står i avtalet och det är de som gäller. Sedan det som står på våran hemsida att de är utan begränsningar menas att det går fort osv. Men sedan så är det en gränns där på 50 gig i månaden.
Med vänliga hälsningar
Per Björk, Spray

Kund (Patrik) 2006/03/23 07:41
Jo det har jag fattat att man kan läsa sej till
det,men en sådan grej måste ju stå klart och
tydligt i eran produktinfo att det är begränsat
och inget annat.

Svar (Per Björk) 2006/03/24 14:45
Hej igen.
Ja det borde det igentligen göra. Jag ska kolla upp detta och se om det går att göra en förändring på.
Med vänliga hälsningar
Per Björk, Spray

Om dom nu skriver 24mbit max 50gb upload/download per månad undrar hur många som nappar på det haha :huvet

Ialf så har jag sagt upp mitt hos Spray så dom får skriva vad dom vill :tummenupp

Jag hade möjligheten att välja 6gig upp/ner i månaden...jag nappade inte

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...