sprängskiss till golf II

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
har leta lite nu utan resultat..
behöver en sprängskiss över en förgasare på till en
golf 1,8cl -91, sådandär med en insprutare på gasarn..
samma som passat mm.

nån som vet nån?

hitta inget vettigt :huvet

www.nordicaudi.com
sök på audi 80 1.8s samma förg där.

Vad vill du veta?
Det finns inga inställningar på den och det som brukar gå sönder är förg fotspackningen(som bidrar till ojämn och ryckig gång). Krånglar bilen vid kallstarter är det kallstartsgivaren som sitter på blocket som gett upp och går den snålt och tvekar på gasen prova att dra ur kabeln till lambdan då går den in på nödprogram och ger den mera bränsle (jag kör så just för tillfället på min audi 80...)

Stoppsladd skrev:
2635071 www.nordicaudi.com
sök på audi 80 1.8s samma förg där.

Vad vill du veta?
Det finns inga inställningar på den och det som brukar gå sönder är förg fotspackningen(som bidrar till ojämn och ryckig gång). Krånglar bilen vid kallstarter är det kallstartsgivaren som sitter på blocket som gett upp och går den snålt och tvekar på gasen prova att dra ur kabeln till lambdan då går den in på nödprogram och ger den mera bränsle (jag kör så just för tillfället på min audi 80...)

jopp precis den..har precis bytt gummi o den betede sig likadant igen men de visa sig vara en kabel bara..
just nu så tyckte jag såg lite väl blött runtomkring innanför plastkåpan, där ska väl inte vara bensin :va den ska ju in..
finns 2 platsploppar som sticker upp där innan för, från botten, en på var sida, en e skadad o sticker upp mer en den andra fast dom e lika,, undrar vad det är och om de kan va nån chokefunktion som trilskass o trycker upp nå soppa där el likn :va

ozeo skrev:
2633439 har leta lite nu utan resultat..
behöver en sprängskiss över en förgasare på till en
golf 1,8cl -91, sådandär med en insprutare på gasarn..
samma som passat mm.

nån som vet nån?

Mail adress?

Ska nog kunna hjälpa dig...

ozeo skrev:
2636389 jopp precis den..har precis bytt gummi o den betede sig likadant igen men de visa sig vara en kabel bara..
just nu så tyckte jag såg lite väl blött runtomkring innanför plastkåpan, där ska väl inte vara bensin :va den ska ju in..
finns 2 platsploppar som sticker upp där innan för, från botten, en på var sida, en e skadad o sticker upp mer en den andra fast dom e lika,, undrar vad det är och om de kan va nån chokefunktion som trilskass o trycker upp nå soppa där el likn :va

Säkert bara lite olja som kommit med vevhusventilationen in i luftburken.

Annars kan det ju vara så att rotor och fördelar lock behöver bytas eller stiften. Om den går ryckigt menar ja.

Stoppsladd skrev:
2637689 Säkert bara lite olja som kommit med vevhusventilationen in i luftburken.

Annars kan det ju vara så att rotor och fördelar lock behöver bytas eller stiften. Om den går ryckigt menar ja.
nopp..inge mer... rycker nada.
tänkte bara att de verka lite väl blött o tjejen tyckte den drog lite mer soppa en vanligt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT