Spräckt skärm HTC Desire

Nej, men du fick en som var lagad. Sen lagar de din och ger den till en liknande kund som tror att de fått en ny.
Så fungerar det och det är bra.

Jag, så är det oftast. Det kallas för "swap".
sen har de nå som kallas för "fabriksny swap", vilket innebär att man får en lagad telefon med ny instruktionsbok och liknande.

Ifall du får en helt ny telefon med ny bok och liknande kallas det för "sales pack".

Jag jobbar inte med det, men jag har fått cash för 2 telefoner det senaste året.

Inga utbytes här inte :fakta

Edit: I försäkringsärenden, inte garantiärende. Det är försäkringsärende TS blir inblandad i

Genom din hemförsäkring?

De hänger på ställningen bredvid de vikter man faktiskt använder :FU
Inte mitt fel att någon mupp hängt den dåligt så den ramlade vid minsta rörelse på ställningen :död

den ursäkten låter ju lite som talessättet: "Min kompis...bla bla bla":D

det var inte så att du spräckte HTC.n när du välte me en 2,5kg vikt på vardera sida av skivstången när du skulle bänkpressa???? :D

mvh.T

Härligt med detaljerade guider med bilder och allt. Hoppas dock fortfarande på att få en ny för det är en (om än liten) bucka i chassit också.

den ursäkten låter ju lite som talessättet: "Min kompis...bla bla bla":D

det var inte så att du spräckte HTC.n när du välte me en 2,5kg vikt på vardera sida av skivstången när du skulle bänkpressa???? :D

mvh.T

Okej då...:rodnar

visst känns det bättre nu när du lättat ditt hjärta från dessa lögner.:D

här på SH är vi alla bröder & systrar.. , vi biktar oss för varandra så vi får komma till himlen den dagen "Lie-mannen" sitter i passagerarsätet brevid "Tant Agda" när hon gör Vänstersväng framför dig.

även små "Vita lögner" kan göra "Sankte Per" lack så sitt inte o ljug om skitsaker som att "din R1.a" minsann inte drar olja. , "din gixxer" reser sig på 6.an" etc. :D

lycka till på gymmet. , om det känns bättre så finns det ju vikter me "pounds" så då blir det ju dubbla siffror.:tummenupp

mvh.T

*/ ?>
Back